Gå til innhold

Personlig melding - hvem svarer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva skal til for at du svarer på PM ? 

Anonymkode: 71379...b98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste får ikke svar,  for det er generelt sutrebitcher som sender. Ikke at det er mange,  men you know. 

Skrevet (endret)

Jeg svarer helt til jeg har fått svar på spørsmålet jeg tenker "Hva vil du?" og så svarer jeg etter det om svaret på det spørsmålet er spennende, noe det sjeldent er om det er en mann i andre enden. 

Endret av Evilposelos
Skrevet
Akkurat nå, Evilposelos skrev:

Jeg svarer helt til jeg har fått svar på spørsmålet jeg tenker "Hva vil du?" og så svarer jeg etter det om svaret på det spørsmålet er spennende, noe det sjeldent er.

Og hva er svaret på det?

Anonymkode: 41c1d...65d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva er svaret på det?

Veldig forskjellig faktisk. 

Skrevet
4 minutter siden, Evilposelos skrev:

Veldig forskjellig faktisk. 

eksempler?

Gjest EpleDrue
Skrevet

Jeg svarer hver 5 som sender PM. Litt som russisk rulett. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eksempler?

Alt fra ingenting til å prøve å bli kjent med meg. Jeg har ikke så stor interesse for det siste med mindre jeg har snakket med personen i en tråd og viser interesse for det der. 

Skrevet

Jeg svarer hvis folk oppfører seg.

• Liker 3
Skrevet

Har skrudd av pm jeg, så slipper det problemet. Det var en dust som plaget meg og var fryktelig pågående og ble nesten truende om jeg ikke svarte, så det gadd jeg ikke mer. Blir så irritert på sånne folk, så veldig greit at pm kan skrus av. 

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, EpleDrue skrev:

Jeg svarer hver 5 som sender PM. Litt som russisk rulett. 

hvor mange før 5 ? :wow:

Anonymkode: c9021...c89

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva skal til for at du svarer på PM ? 

Anonymkode: 71379...b98

Det er faktisk aldri noen som skriver til meg, så akkurat den "problemstillingen" har ikke jeg. :tristbla:

Anonymkode: 81d32...056

Skrevet

At jeg får en PM...

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir ikke overøst med PMs siden jeg som oftest skriver som anonym. Men jeg svarer generelt folk hvis de er hyggelige. 

• Liker 2
Skrevet

Nå renner ikke akkurat innboksen over av meldinge, men jeg har foreløpig svart alle som har sendt noe...

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
18 timer siden, Salka skrev:

Har skrudd av pm jeg, så slipper det problemet. Det var en dust som plaget meg og var fryktelig pågående og ble nesten truende om jeg ikke svarte, så det gadd jeg ikke mer. Blir så irritert på sånne folk, så veldig greit at pm kan skrus av. 

Dumt det er slik :( Du som er så snill og hyggelig! Og så kommer det en dust og plager deg :dry: Skulle gjerne banket opp personen som plaget deg :dany:Ingen får lov til å plage min godeste Salka mens jeg er på vakt :klem1:

Til trådens tittel, jeg svarer alle som er hyggelige :)

Skrevet
Akkurat nå, Jacklost skrev:

Dumt det er slik :( Du som er så snill og hyggelig! Og så kommer det en dust og plager deg :dry: Skulle gjerne banket opp personen som plaget deg :dany:Ingen får lov til å plage min godeste Salka mens jeg er på vakt :klem1:

Til trådens tittel, jeg svarer alle som er hyggelige :)

Åååååå, du er så god og snill du! :klem1: Tusen takk. :) Godt å se deg her igjen, det blir så kjedelig her uten deg. Jaaaa, bank opp den tullingen, hehe! :nigo: 

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Svarer alle, med mindre det skulle vise seg å være penisbilder innblandet :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Fox Mulder skrev:

Svarer alle, med mindre det skulle vise seg å være penisbilder innblandet :fnise:

Skal jeg sende deg et penisbilde? Hææææ? Hææææ? Den er schwææær assa. Bare du ikke blir sjallu så. 

Anonymkode: b7310...6fc

Gjest Fox Mulder
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal jeg sende deg et penisbilde? Hææææ? Hææææ? Den er schwææær assa. Bare du ikke blir sjallu så. 

Anonymkode: b7310...6fc

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...