Gå til innhold

En rolig og avslappet mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en rolig og avslappet mann, hvilken type personlighet er mest ideelt for meg da når det kommer til det motsatte kjønn? Dette er kanskje et håpløst spørsmål, men er det sånn at like finner like?

Motsetningen er "energisk", og jeg tror ei slik dame vil gjøre meg sliten(?). Og ja, jeg er nok introvert.

Har ikke vært i forhold før, men starter "jakten" nå!

Anonymkode: df2f0...918

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 2f1bf...e91

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Yngre enn 30, eldre enn 20.

Skrevet

Nå er jeg jente, men er ganske sjenert og introvert, men jeg kunne aldri vært sammen med en mann som var lik meg. Trenger en mann som er utadvendt og ikke sjenert. Så for min del trenger jeg motsetning her. Blir vestlig kjedelig med to som meg, for jeg er egentlig ikke kjedelig, trenger bare et lite push for å åpne meg og bli med på ting. :)

Anonymkode: 5b5ed...7ca

Skrevet

Like barn leker best.

Anonymkode: 3f40e...7e5

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yngre enn 30, eldre enn 20.

Det er jo en perfekt alder å begynne i:)

Første bud er at du må være sosial. Du må oppsøke møteplasser hvor du treffer andre mennesker. Folk finner ofte en partner på plasser de oppsøker jevnlig, som på arbeidsplassen, via idretten de bedriver, på nettet eller gjennom en hobby. Driv med det du elsker, og gjør det du liker. Sjansen for å finne den rette er ofte større i miljøer hvor du omgås likesinnede. Gi komplimenter, vis at du legger merke til den andre og ta initiativ. Arroganse og utilnærmelighet støter folk bort, mens åpenhet og positiv nysgjerrighet er tiltrekkende. Snakk mindre om deg selv, og vær nysgjerrig på den du møter. 

Livet har mange faser. For å treffe kjærlighetsblinken er det lurt å velge en partner som er i samme fase som deg selv. Det er fristende å si at like barn leker best. Selv om det ikke alltid er sånn, er det en fordel at folk er like. Når det kommer til seksualitet, så er dette noe dere kan utvikle underveis. Du trenger ikke væres så stresset om det ikke fungerer med en gang. Hvis du er i kontakt med deg selv, hvis du ikke sliter med noe, hvis du er i likevekt og har oppmerksomheten rettet utover istedenfor innover, så bli du mer til stede og mer attraktiv. 

Oddsen for å finne den rette er mye større hvis du ikke går og grubler. Selve tanken på å finne en partner blir for mange altfor dominerende. Du bør tenke minst mulig over din egen situasjon. La følelsene få styre. Jeg liker å bruke sammenligningen med at dyrene i skogen finner kjæreste, selv om de ikke tenker på det. Mennesker er også dyr med instinkter. Grubling er med på å forstyrre naturens naturlige gang, og gjør at du lett går deg vill i egne tanker og blir sliten, nedstemt, og bekymret. Resultatet er at du blir mindre attraktiv hos mulige kjæresteemner. Ved at du tenker mye på det du savner, er det også lett at du overser muligheten til å treffe den rette, rett og slett fordi du glemmer å leve i nuet.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en perfekt alder å begynne i:)

Første bud er at du må være sosial. Du må oppsøke møteplasser hvor du treffer andre mennesker. Folk finner ofte en partner på plasser de oppsøker jevnlig, som på arbeidsplassen, via idretten de bedriver, på nettet eller gjennom en hobby. Driv med det du elsker, og gjør det du liker. Sjansen for å finne den rette er ofte større i miljøer hvor du omgås likesinnede. Gi komplimenter, vis at du legger merke til den andre og ta initiativ. Arroganse og utilnærmelighet støter folk bort, mens åpenhet og positiv nysgjerrighet er tiltrekkende. Snakk mindre om deg selv, og vær nysgjerrig på den du møter. 

Livet har mange faser. For å treffe kjærlighetsblinken er det lurt å velge en partner som er i samme fase som deg selv. Det er fristende å si at like barn leker best. Selv om det ikke alltid er sånn, er det en fordel at folk er like. Når det kommer til seksualitet, så er dette noe dere kan utvikle underveis. Du trenger ikke væres så stresset om det ikke fungerer med en gang. Hvis du er i kontakt med deg selv, hvis du ikke sliter med noe, hvis du er i likevekt og har oppmerksomheten rettet utover istedenfor innover, så bli du mer til stede og mer attraktiv. 

Oddsen for å finne den rette er mye større hvis du ikke går og grubler. Selve tanken på å finne en partner blir for mange altfor dominerende. Du bør tenke minst mulig over din egen situasjon. La følelsene få styre. Jeg liker å bruke sammenligningen med at dyrene i skogen finner kjæreste, selv om de ikke tenker på det. Mennesker er også dyr med instinkter. Grubling er med på å forstyrre naturens naturlige gang, og gjør at du lett går deg vill i egne tanker og blir sliten, nedstemt, og bekymret. Resultatet er at du blir mindre attraktiv hos mulige kjæresteemner. Ved at du tenker mye på det du savner, er det også lett at du overser muligheten til å treffe den rette, rett og slett fordi du glemmer å leve i nuet.

Lykke til!

Takk for et langt og utfyllende svar, mer enn jeg hadde håpet på! :)

Veldig klokt det du skriver! Dette skal jeg ta til meg. 

Da jeg for øyeblikket er student ihvertfall de neste årene, så vil det kanskje være best at jeg "søker blant studenter"? Og ja, har veldig lite seksuell erfaring, så egentlig alt å lære. 

Mi sterke side er at jeg har blitt veldig trygg på meg selv, sliter ikke med noe spesielt, og har god psyke. Er sterk og stabil psykisk. 

Jeg ønsker å treffe ei normal jente som IKKE må gå med sminke hele tida, men som er trygg på seg selv, som er selvstendig, og ikke trenger bekreftelser hele tiden fra omgivelser på at hun er bra nok. Ei jente som er genuint snill, men ikke naiv. Også må hun være positiv og kanskje litt ambisiøs, og se framover og tenke at fortid er fortid. Også må hun være litt jentete, ikke sånn "gutte-jente". 

Når jeg leser de krava over her, så synes jeg ikke selv at dette er for mye å be om? Jeg er litt kresen, og slepper ikke alle inn i livet mitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...