AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg har lenge hatt lyst til å skrive en bok om min historie. Jeg har begynt et par ganger, men så har det jeg har skrevet føltes "feil", så nå skriver jeg bare det som faller meg inn der og da, før jeg etterpå tenker å klippe/lime/omskrive det jeg har skrevet. Jeg må finne på et bra konsept før jeg begynner å lage oppsettet. Det har kommet mange bøker om dette temaet de siste årene, og jeg vil at min skal være annerledes. Jeg ønsker ikke å skrive en bok om bare jævlige ting og om hvor synd det er på meg. Jeg ønsker å bringe frem både tårer, latter, smil, håp, og forståelse. Jeg har klart å bli frisk fra alvorlige og omfattende utfordringer, og det ønsker jeg at skal være et fokus. Hva liker dere å lese om i slike bøker? Er det noen spesielle bøker om dette temaet dere har likt spesielt godt? Hva synes dere er viktig og interessant å lese om? Anonymkode: d73ef...03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 20. desember 2016 #2 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg ville ha likt å lese om både de gode og dårlige dagene, og at til tross for sykdommen, klarer deg bra. Om du gjør det da. Men skriv ærlig, veldig ærlig. Ikke legg bånd på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Del Skrevet 21. desember 2016 Arnhild Lauveng - I morgen var jeg alltid en løve Anbefales Hun skriver om livet sitt med schizofreni - i dag jobber hun som psykolog. Anonymkode: 42553...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg orker ikke bøker som er sånn "alle kan bli friske, bare hold ut", det er så jævla demotiverende.. Anonymkode: 18f99...472 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke bøker som er sånn "alle kan bli friske, bare hold ut", det er så jævla demotiverende.. Anonymkode: 18f99...472 Jo, men det finnes alltid noen lyspunkt i livene til de som sliter litt også. Ikke at det betyr at man blir helt fin igjen, eller skal holde ut for å bli frisk. De fleste skjønner vel at det ikke er sånn psykisk sykdom fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Del Skrevet 29. desember 2016 Folk leser bøker, ser filmer, hører musikk og tilegner seg generelt opplevelser fordi de leter etter noe de kan kjenne seg igjen i. Man er seg selv nærmest, enten man vil eller ikke. Greier du å få fram tanker, holdninger og perspektiver mange kan kjenne seg igjen i, selv om deres situasjon ikke er identisk din, så har du nok en vinner Anonymkode: 3768d...20e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå