AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Hei beklager dumt spørsmål, men jeg blir ikke smartere på nettet.. Har hatt laks i frysen, siste forbruksdag er 16.11.2016. Jeg fryste den ca en uke før denne datoen.Tok den opp fra fryseren søndags kveld og i kveld tilberedte jeg den i ovnen. Planen var å spise den i lunsjen i morgen. Men jeg lurer på om det ikke er så lurt? Må jo legge den i kjøleskapet, kan det oppstå farlige bakterier eller noe da? Siden den har vært i kjøleskap siden søndags kveld, blitt stekt nå og for å så legges i kjøleskap til i morgen? Anonymkode: aa562...0f6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 PS, den luktet ikke vondt eller noe da jeg åpnet pakken i dag og den så fin ut. Anonymkode: aa562...0f6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Det skal gå helt fint, så lenge fisken lukter fint og smaker som den skal smake. Har du smakt på den i kveld? Anonymkode: 68951...fba
skruf Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Det tror jeg nok skal gå helt fint For å si det sånn, du merker hvis fisken ikke er holdbar lengre.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 Tusen takk for raske svar Ja jeg har smakt på fisken og jeg synes den var god! Så det eneste jeg håper er at den ikke tar noe skade av å være i kjøleskap over natten til i morgen. Satser på at det går fint da. Anonymkode: aa562...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå