AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Hei! Trenger litt hjelp til hva jeg skal gjøre nå.. Frisøren har sagt at min egen farge er nr 3 ca, og det er den fargen jeg har brukt i et eller annet merke for å farge over mine få grå hår (er 23 år, så har fått det litt tidlig.) Siden de ikke hadde det merket jeg pleide å bruke, kjøpte jeg et annet merke og tenkte at nr 3 er jo nr 3 uansett! Men denne er jo en god del mørkere, det er ikke veldig tydelig, men håret mitt foran er en god del sortere enn resten av håret. Vil ha den fargen jeg opprinnelig hadde. Det gjør det ikke akkurat bedre at jeg har noen nyanser lysere nedover i håret (nr 6-7 blandet) for litt spill. Så jeg lurer på hvordan jeg kan fikse dette? Blir vel ikke lysere på det mørkeste om jeg farger over med en farge 5 f.eks? Og vil helst slippe å bleke håret akkurat der, for og så farge det mørkt igjen... Anonymkode: ab628...c5f
Prestekragen Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Du får ikke håret lysere uten å bleke det. Hvis det ikke er en permanent farge kan du bare vaske håret litt ekstra, så vil fargen blekne over tid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå