Gå til innhold

Folk som søker øyekontakt på kjøpesenteret

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag når jeg vandret på kjøpesenteret så er det flere som søker øyekontakt, og enkelte glor mer enn 2-3 sekund. Flere ganger, idag, når jeg snudde blikket en vei så tok jeg en person i å "se" på meg. Føler nesten jeg blir overvåket..

Ikke er jeg noe spesielt kjekk! 

Hva kan dette være? 

Hilsen Mann 24!

Anonymkode: cb4e4...c70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Silfen skrev:

Er nok en kvise på nesen. 

Nei du, har ikke noe kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg tenker generelt at folk er litt nyskjerrige, og da titter de på deg. Det kan også være tilfeldigheter - eller så var det kanskje noen som syntes du var kjekk da? ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du beveger deg på folksomme områder som kjøpesentre må du regne med at det er noen som fanger øyekontakt med deg. Sannsynligvis betyr det ingenting. 

Anonymkode: e8c2a...040

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men dette har skjedd flere ganger, enten så ser folk mot meg og smiler, eller, så ser folk mot meg før jeg for eksempel har snudd meg den retningen. 

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, wintergirl skrev:

Kanskje de syns du var kjekk da vet du :) Med de, så mener du damer/jenter eller? ;)

Egentlig er det begge kjønn!

-ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Hva med alderen på disse menneskene?

Anonymkode: 70f6c...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men dette har skjedd flere ganger, enten så ser folk mot meg og smiler, eller, så ser folk mot meg før jeg for eksempel har snudd meg den retningen. 

-ts

Kan det være at du legger mer vekt på de som ser på deg fordi du tenker på dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer meg stadig vekk. Bruker som regel tenke at jeg har noe i ansiktet eller at jeg bare ser veldig rar ut :laugh:

Det hender jeg snur meg to ganger etter folk og, ikke fordi de er så pene, men fordi jeg begynner å bli svaksynt og trodde jeg så noen jeg kjente. Kanskje det gjelder fler? :klo:

Endret av canacas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, canacas skrev:

Dette skjer meg stadig vekk. Bruker som regel tenke at jeg har noe i ansiktet eller at jeg bare ser veldig rar ut :laugh:

Det hender jeg snur meg to ganger etter folk og, ikke fordi de er så pene, men fordi jeg begynner å bli svaksynt og trodde jeg så noen jeg kjente. Kanskje det gjelder fler? :klo:

12 minutter siden, Rumle skrev:

Kan det være at du legger mer vekt på de som ser på deg fordi du tenker på dette? 

Vel, egentlig legger jeg ikke merke til det før jeg legger merke til at folk ser på meg! Om du skjønte den :) 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alderen på disse menneskene?

Anonymkode: 70f6c...2ad

Alderen går fra 19 ++. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Da så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være fordi jeg er høy og noe bredskuldra, ikke langt fra 2 meter høy?

-ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være fordi jeg er høy og noe bredskuldra, ikke langt fra 2 meter høy?

-ts

Kan jeg aldri tenke meg, vi mennesker har jo ingen tendens til å legge merke til ting som skiller seg ut fra omgivelsene ... :ironi:

Anonymkode: 5306f...31e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg i egne tanker omkring på kjøpesenteret og grublet på innkjøp av julegaver. På et tidspunkt oppdaget jeg at jeg stod og stirret på en fyr, helt uten å være bevisst om det (før jeg altså"våknet"). Årsaken var altså bare at jeg i stedet for å "stirre ut i luften" tilfeldigvis stirret på et menneske.

Anonymkode: 84fc1...08e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Som nevnt er dette helt tilfeldig. Det er også helt vanlig å "hvile øynene" på et objekt uten en tanke bak. En person er ofte et slikt objekt. 

Du er faktisk ikke så spesiell. 

Anonymkode: e8c2a...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...