Gå til innhold

Godbiter til valp

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du noen godterier/godbiter til valp å anbefale? Har tenkt til å bruke dem mye til å lære henne ting eller bare for kos. Helst noen som ikke er så veldig store så hun blir mett av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med de posene du får kjøpt i dyrebutikken?

Go'biten heter de vel. Små firkantede biter du får i forskjellige smaker. Kan også dele dem i to.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du kan også koke lever, som du kutter i småbiter, og tørker i ovnen en stund. Dette elsker de fleste hundene + det er mye billigere, enn de posene du kjøper i dyrebutikken. :wink:

Skrevet

Jeg har alltid brukt kattemat til mine valper. Kjekke små godbiter som jeg har i lomma til enhver tid og bruker som belønning ved innøving av hverdagslydighet og kontakttrening.

Lever er supert, men upraktisk å ha i lomma uten en pose på. Kjempefint å bruke hvis du skal ut og trene. Fine godbiter ved innkallingstrening.

Skrevet

Jeg bruker for det meste Godbit`n sin frysetørket lever - den knuser jeg også over tørrforet til hunden min.

Da jeg gikk på kurs derimot så anbefalte instruktøren oss å bruke bittesmå pølsebiter - spesielt når vi skulle trene hundene ute - da må det sterkere "lut" til å få hundene til å lystre.

Så hvis jeg skal trene hunden i noe spesielt så bruker jeg små biter av kjøttpølse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...