Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Har du noen godterier/godbiter til valp å anbefale? Har tenkt til å bruke dem mye til å lære henne ting eller bare for kos. Helst noen som ikke er så veldig store så hun blir mett av dem.
Ylajali Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Hva med de posene du får kjøpt i dyrebutikken? Go'biten heter de vel. Små firkantede biter du får i forskjellige smaker. Kan også dele dem i to.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Du kan også koke lever, som du kutter i småbiter, og tørker i ovnen en stund. Dette elsker de fleste hundene + det er mye billigere, enn de posene du kjøper i dyrebutikken.
Elbereth Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har alltid brukt kattemat til mine valper. Kjekke små godbiter som jeg har i lomma til enhver tid og bruker som belønning ved innøving av hverdagslydighet og kontakttrening. Lever er supert, men upraktisk å ha i lomma uten en pose på. Kjempefint å bruke hvis du skal ut og trene. Fine godbiter ved innkallingstrening.
Gjest Leola Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Jeg bruker for det meste Godbit`n sin frysetørket lever - den knuser jeg også over tørrforet til hunden min. Da jeg gikk på kurs derimot så anbefalte instruktøren oss å bruke bittesmå pølsebiter - spesielt når vi skulle trene hundene ute - da må det sterkere "lut" til å få hundene til å lystre. Så hvis jeg skal trene hunden i noe spesielt så bruker jeg små biter av kjøttpølse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå