Gå til innhold

Laste ned film lovlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ønsker meg alle Harry Potter filmene, men jeg vil gjerne ha tilgang til dem på PCen min, og da ikke via en strømmetjeneste (vet ikke om de finnes på strømmetjenester en gang?)

Uansett, er det noen som vet om det er mulig å kjøpe disse filmene i digital/nedlastbar versjon noe sted? Skjønner lite selv når jeg googler, og finner som regel bare DVD og BlueRay.

(PS beklager hvis dette innlegget er lagt i feil kategori.)

Anonymkode: efbf6...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan lånes, gratis, på biblioteket på cd , dersom du har cdleser på pcen din. 

Anonymkode: b1ed4...818

Skrevet
5 minutter siden, Troll! skrev:

http://cdon.no/film/harry_potter_-_den_komplette_samlingen_(8_disc)_(blu-ray)-15163061?

Prøvde du virkelig å søke på google?

Sett inn blu-ray film, kopier innholdet over på data, så har du innholdet på pc'n din.

Sitter på jobb, så gidder ikke google ræva av meg.

Takk for så utrolig hyggelig svar ;) Det er ingen som tvinger deg til å sløse jobbtiden din på kvinneguiden:fnise:
Hvis du leser det jeg skrev en gang til ser du at jeg selv helt fint klarte å google meg frem til bluray. Det jeg lurer på om finnes er en måte å laste ned på lovlig uten å måtte fysisk skaffe seg DVD/bluray ;)

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kan lånes, gratis, på biblioteket på cd , dersom du har cdleser på pcen din. 

Anonymkode: b1ed4...818

Takk for svar!:) CD-leseren er dessverre ødelagt, og det er ønskelig å eie filmene så jeg kan se dem så ofte jeg vil uten å måtte tenke på å levere dem tilbake hehe

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for så utrolig hyggelig svar ;) Det er ingen som tvinger deg til å sløse jobbtiden din på kvinneguiden:fnise:
Hvis du leser det jeg skrev en gang til ser du at jeg selv helt fint klarte å google meg frem til bluray. Det jeg lurer på om finnes er en måte å laste ned på lovlig uten å måtte fysisk skaffe seg DVD/bluray ;)

Åpenbar ironi er kos :P sitter her frivillig daa'aah. Men å finne digitale kopier av film på en lovlig måte, virker mer tungvindt enn på den ulovelig måten, da jeg ikke har sett slik på nett før.

Skrevet

Det finnes programmer som kan kopiere Netflix etc. på din pc. En seriemaraton kan startes så tar programmet seg av resten.

Anonymkode: a9860...19b

Skrevet
2 minutter siden, Troll! skrev:

Åpenbar ironi er kos :P sitter her frivillig daa'aah. Men å finne digitale kopier av film på en lovlig måte, virker mer tungvindt enn på den ulovelig måten, da jeg ikke har sett slik på nett før.

Finnes det fortsatt datamaskiner med cd-rom? Jeg har ikke sett en sånn på evigheter, trodde det forsvant omtrent samtidig som diskettene... 

Og ingen jeg vet om hadde blu-ray, fordi blu-ray er jo litt som laserdisc, ingen som bruker det.

Skrevet

Popcorntime.se   , der kan du se alle filmene, og de laster seg automatisk til pc`en din !

Anonymkode: 1af9e...db9

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, amativeReflection skrev:

Finnes det fortsatt datamaskiner med cd-rom? Jeg har ikke sett en sånn på evigheter, trodde det forsvant omtrent samtidig som diskettene... 

Og ingen jeg vet om hadde blu-ray, fordi blu-ray er jo litt som laserdisc, ingen som bruker det.

Rart.....alle jeg kjenner bruker fortsatt cd-leser i diverse sammenhenger.

Skrevet

Last ned iTunes på PCen din og kjøp dem der?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Troll! skrev:

Hehee da må jeg bare beklage, lang dag her i dag ;) ja det er kanskje mer tungvindt :/

Skrevet
8 minutter siden, Troll! skrev:

Du har ikke hørt om feks iTunes store? Der kan du kjøpe film og laste ned.

Anonymkode: 845e4...7a4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har ikke hørt om feks iTunes store? Der kan du kjøpe film og laste ned.

Anonymkode: 845e4...7a4

Har hørt om Itunes som musikkbibliotek lokalt, men ingenting annet. Aldri hatt eller brukt noen form for apple produkter.

Skrevet

Jeg spurte om det samme for en stund tilbake, og fikk ikke noe godt svar.  Slenger meg på i håp om bedre svar denne gangen.

Skrevet

Svaret er nei, det er ikke mulig. Netflix har noe opplegg for å laste ned, men det virker så vidt jeg vet bare på mobil og nettbrett.

Anonymkode: 5ccc2...62b

Skrevet

Om du er desperat kan du alltids laste det ned ulovlig. Husk at sider som popcorn time også er ulovlig om du skulle velge det.

Anonymkode: 5e8cf...522

Skrevet

iTunes vil jeg tro? 

Skrevet

Viaplay si  strømmetjeneste har også store, og filmer som kan kjøpes og leies der. Jeg vet at de har alle HP-filmene ,  men vet ikke om det er bare leie av de 🤔

Skrevet
4 timer siden, Grønn Frosk skrev:

Viaplay si  strømmetjeneste har også store, og filmer som kan kjøpes og leies der. Jeg vet at de har alle HP-filmene ,  men vet ikke om det er bare leie av de 🤔

Men det krever vell fortsatt et abonnement?  Jeg vet ikke med TS, men jeg er ikke interessert i å betale hver måned, men vil kjøpe og eie det jeg har lyst til å se.

Eller kan man abonnere, laste ned det man vil ha, og så si det opp?  Eller mister man da det man har lastet ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...