AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Del Skrevet 20. desember 2016 Er det noen som har prøvd seg på shakene til Forever Living eller Herbalife og som kan si litt om disse? Jeg er ute etter å miste ca 5 kg. Er relativt aktiv og spiser sundt. Har dessverre en liten tendens til å hive innpå med junk om jeg blir veldig sulten og tenkte man kanskje kunne hive innpå en slik istede Noen erfaringer? Anonymkode: a545c...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Del Skrevet 20. desember 2016 http://www.wisegeek.com/what-does-200-calories-look-like.htm Spise ordentlig mat Anonymkode: 46bcd...1f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Del Skrevet 20. desember 2016 Hvis du har planer om å holde en vekt som er fem kg lavere enn den du har i dag, så må du lære deg å spise litt mindre eller trene litt mer. Det må du uansett gjøre enten nå eller etter shake, så da er det vel like greit å bare starte med det? Sorry masinga, men det er det eneste som virker. Anonymkode: 4a1c9...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #4 Del Skrevet 20. desember 2016 Måltiderstattere er dumt. De har ganske konsentrert med kalorier, men gjør deg ikke usulten engang. Hva med å heller spise små måltider som to frukter eller lignende når magen rumler? Anonymkode: 3521e...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Del Skrevet 20. desember 2016 Både Noka og herbalife er gode måltidserstattere som er gode på smak og enkle å gå ned i en fei på. Anonymkode: e2a49...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 20. desember 2016 #6 Del Skrevet 20. desember 2016 spis mindre karbohydrater . det kan gjøre at du går ned 5 kg uten å trene . har drevet med mye idrett og konkuranse trening og kan gå god for den. det tar litt tid, men du vil sakte men sikekrt gå ned i vekt vist du kutter ned karbohydrater med over 50 % og øker protein intaket ditt. så spiser du karbohydrater tidlig og midt på dagen og holde deg mer unna når det nærmer seg kveld, fordu du trenger ikke energi når du skal legge deg . bare et tips til deg vist du ikke trener . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Del Skrevet 20. desember 2016 TS her: Takk for tips alle sammen Jeg er klar over at det beste er å spise lite og trene mer. Har drevet med konkurranseidrett fra jeg var ung Dessverre har dette satt sine spor, og jeg kan ikke lenger trene slik jeg gjorde før. Dette gir jo også utslag i økte kilo 🙈 Jeg trener ca en time om dagen, lett til moderat styrke og kondisjonstrening. Alt fra lett styrke til rolige joggeturer. Det er det jeg tåler pr i dag pga overbelastning fra tidligere. Har aldri brukt slike shaker før da behovet aldri har vært der, men hører folk snakke så varmt om dem så tenkte det kanskje kunne være verdt et forsøk Anonymkode: a545c...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Del Skrevet 20. desember 2016 9 minutter siden, Trex90 skrev: spis mindre karbohydrater . det kan gjøre at du går ned 5 kg uten å trene . har drevet med mye idrett og konkuranse trening og kan gå god for den. det tar litt tid, men du vil sakte men sikekrt gå ned i vekt vist du kutter ned karbohydrater med over 50 % og øker protein intaket ditt. så spiser du karbohydrater tidlig og midt på dagen og holde deg mer unna når det nærmer seg kveld, fordu du trenger ikke energi når du skal legge deg . bare et tips til deg vist du ikke trener . Man kan også la være å drikke vann Man trenger altså ikke energi for at hjertet skal slå, blodet skal strømme, puste etc? Anonymkode: 46bcd...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trex90 Skrevet 20. desember 2016 #9 Del Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Man kan også la være å drikke vann Man trenger altså ikke energi for at hjertet skal slå, blodet skal strømme, puste etc? Anonymkode: 46bcd...1f5 jo det gjør man. men man får energi fra fett og protein også protein har faktisk like mye kalorier i seg bare at de blir brukt i kroppen på en annen måte. karbohydrater er letter for at det blir lagret som fett. glemte å si til ts å spise mer sundt fett hjelper på forbrenningen....så kutt ned på karbohydrater drastisk og øk protein og sundt fett intaket ditt. jeg har gjort det i 2 mnd og midjen min forsvant uten trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 20. desember 2016 #10 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her: Takk for tips alle sammen Jeg er klar over at det beste er å spise lite og trene mer. Har drevet med konkurranseidrett fra jeg var ung Dessverre har dette satt sine spor, og jeg kan ikke lenger trene slik jeg gjorde før. Dette gir jo også utslag i økte kilo 🙈 Jeg trener ca en time om dagen, lett til moderat styrke og kondisjonstrening. Alt fra lett styrke til rolige joggeturer. Det er det jeg tåler pr i dag pga overbelastning fra tidligere. Har aldri brukt slike shaker før da behovet aldri har vært der, men hører folk snakke så varmt om dem så tenkte det kanskje kunne være verdt et forsøk Anonymkode: a545c...f5d Nei - du skal ikke "spise lite" (hvis det betyr så lite at du vil slite med å gjøre det over tid, og det høres ut som det er tilfelle hvis du ofte er veldig sulten). Du skal bare spise mindre enn du forbrenner, da går du ned i vekt, om du gjør det lenge nok. Planlegger du måltidene dine godt, er det temmelig enkelt. Om du ønsker å trene for å øke antallet brente kalorier, kan du selvfølgelig gjøre det, men for de aller fleste er det mest effektivt å først og fremst fokusere på matinntaket. De som snakker varmt om "slankeprodukter", har en eller annen økonomisk interesse av salget. Eller de er bare forvirret. Endret 20. desember 2016 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 23. desember 2016 #11 Del Skrevet 23. desember 2016 Ryddet for helseskadelig råd. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå