Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Er det noen som har prøvd den, og kan fortelle meg litt?

Jeg har tørr hud, men vil ikke ha noe som glinser eller blir komplett maskeaktig, så derfor anbefalte parfymeridamen denne. Jeg fikk en prøve, men vil gjerne høre andres erfaringer.:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

men hvis du fikk en prøve, er det bare å smøre seg da! :wink:

hva med clarinse hydrating liquid foundation, du får en hud med masse fuktighet, og maske aktig? nei, den er lysreflekterende, så den vil se fin ut i alle lys! hvis du er i tvil, så ikke ha på så mye! less is more! da vil du ikke se maskeaktig ut! det er også meningen at du skal bruke et løspudder over denne, i samme serie, så du kan ha på, slik at huden ikke blir glinsende! :wink:

hvis du er innom estetique kan du lese om clarins i en brosjyre der, det fikk jeg! da står det om produktene og bilde av dem!

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp byttet fra CD til denne, og er veldig fornøyd!

Til å begynne med ble jeg litt skeptisk, for den er tykkere i konsistensen enn CD sin. Men den var dekkende, uten at det ser kunstig / spaklet ut. Fin farve og fin glød!

Jeg anbefaler den på det varmeste, og jeg er kresen!

Skrevet

Jeg liker også denne kjempegodt! Akkurat passe dekkende. Den er dyr, men verdt pengene.

Gjest Ethereal
Skrevet

Nå har jeg hatt den på meg siden i morges, og jeg er kjempefornøyd! Den vises ikke, annet enn at den jevner ut huden, jeg er ikke blitt blank, og den framhever ikke de tørre partiene. Fargetonen jeg fikk (2011?) er perfekt for meg; ikke for rosa og ikke for oransje. Prisen? 340,-

Konklusjon: denne blir kjøpt når jeg får lønn :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, ikke sant :)

Jeg har plagdes mye med at jeg blir blank, men denne varer jo hele dagem like fin :-)

Amber

Skrevet

Etheral! Svarte nettopp på den andre foundation-tråden din. Men måtte bare si at jeg faktisk blir litt tørr av versace sin. Er det mulig? Har jeg tørrere hud enn deg? :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet
Etheral! Svarte nettopp på den andre foundation-tråden din. Men måtte bare si at jeg faktisk blir litt tørr av versace sin. Er det mulig? Har jeg tørrere hud enn deg?  :ler:

Shit, det går ikke an :o

Jeg fikk heldigvis en prøve til, men det er umulig å forutsi hvordan huden vil reagere over tid. Huden min holder seg OK så lenge jeg bruker MDs Facial Cream under kremen (Nutri-Delice Ultranourishing Cream fra Decleor). Dette rådet fikk jeg av hudpleier. MD-kremen kan svi litt, og jeg kan bli litt rød, men overlever det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...