AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Hvordan blir det med Digipost? Får man alt man skal ha der? Og må man ha adresse for å få post via mail? Anonymkode: 11e03...00a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Hei, Nei du får kun post fra de offentlige kontorer, hvis du søker om politiet test, så får du svare på digipost. Jeg tror at kun politiet, UDI og noen kontorer i kommunene. Anonymkode: 80c23...5b8
cherry blossomed. gone. Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 hva er vitsen med digipost og hva trenger man det til egentlig? jeg forstår ikke hva det er for noe? 1
ajarRun Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 14 minutter siden, cherry blossomed. gone. skrev: hva er vitsen med digipost og hva trenger man det til egentlig? jeg forstår ikke hva det er for noe? Det er et monument for våre politikers tekniske inkompetanse. Idiotene skjønner ikke at vi har epost som fungerer ypperlig (uproblematisk å implementere kryptering begge veier der), eller Altinn som fungerer langt bedre enn digipost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå