Gå til innhold

Ostehøvel som skjærer løvtynne skiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krise i heimen. Favorittostehøvelen har knekt og er ubrukelig. Den skjærer løvtynne skiver - akkurat som jeg vil ha Jarlsbergosten min skjært. Har flere andre ostehøvler, men ingen som favoritten. Er det noen som har tips om hvor jeg får tak i, eller selv har en de kan anbefale? 

Anonymkode: 07d47...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan også få en annen ostehøvel til å skjære tynnere skiver, dersom du bøyer den riktig :)

Anonymkode: 62442...f9a

• Liker 1
Skrevet

Kjøp ostehøvel-streng

Anonymkode: c0419...89c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan også få en annen ostehøvel til å skjære tynnere skiver, dersom du bøyer den riktig :)

Det har jeg ikke tenkt på. Takk, da har jeg et prosjekt :) 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjærer de tynne skiver da? Jeg har en sånn som skjærer i to forskjellige tykkelser, og den tykkeste bruker jeg til å skjære tykke skiver som deles i terninger til bl.a salat. 

Skrevet

Hva med; Bjørklund Amitto - dessertostehøvel

Skrevet
3 minutter siden, Bergtatt skrev:

Hva med; Bjørklund Amitto - dessertostehøvel

Takk for tips :) 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjærer de tynne skiver da? Jeg har en sånn som skjærer i to forskjellige tykkelser, og den tykkeste bruker jeg til å skjære tykke skiver som deles i terninger til bl.a salat. 

Ja, hvis du bøyer den slik at det blir mindre høydeforskjell mellom den delen som hviler oppå osten og den delen som skjærer osten. Har gjort det selv, med en vanlig billigostehøvel :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...