AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Del Skrevet 20. desember 2016 Onkelen min har bodd 7 år i Afrika. Han er zoolog og opptatt av dyrelivet der nede. Men hvert eneste år serverer han "rakzebra". Dvs råtten zebra. Skinnet sitter på på baksiden. Han lager det selv. Aldri blitt syk av det, men det smaker mildt sagt grusomt. Hn er en veldig følsom mann og bruker mye tid på mat, og vet ikke hvordan jeg skal takke nei. Anonymkode: 8b9da...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Del Skrevet 20. desember 2016 Tull. Han får ikke med seg zebea kjøtt til Norge. Anonymkode: b79e8...c23 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. desember 2016 #3 Del Skrevet 20. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Onkelen min har bodd 7 år i Afrika. Han er zoolog og opptatt av dyrelivet der nede. Men hvert eneste år serverer han "rakzebra". Dvs råtten zebra. Skinnet sitter på på baksiden. Han lager det selv. Aldri blitt syk av det, men det smaker mildt sagt grusomt. Hn er en veldig følsom mann og bruker mye tid på mat, og vet ikke hvordan jeg skal takke nei. Anonymkode: 8b9da...736 Beklag og si at du prøver deg på å bli veggis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 20. desember 2016 #4 Del Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Han får ikke med seg zebea kjøtt til Norge. Anonymkode: b79e8...c23 Hva om de ikke befinner seg i Norge? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. desember 2016 #5 Del Skrevet 20. desember 2016 Du har da lov å si nei til mat du ikke liker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 20. desember 2016 #6 Del Skrevet 20. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Han får ikke med seg zebea kjøtt til Norge. Anonymkode: b79e8...c23 Jeg har kjøpt Zebra på Nordbysenteret (rett over grensen til Sverige), der har de en frysedisk med mye rart / eksotisk kjøtt.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Del Skrevet 20. desember 2016 Jeg hadde blitt akutt vegetarianer (og jeg hater grønnsaker i alle varianter). Anonymkode: c5c1f...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Del Skrevet 20. desember 2016 Du kan finne på å si at du synes det er uetisk å spise alle former for hest. Tviler på at noen vil gjøre så altfor stor sak om valget ditt under en julemiddag for å unngå krangel Anonymkode: 89a8f...b51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2016 #9 Del Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan finne på å si at du synes det er uetisk å spise alle former for hest. Tviler på at noen vil gjøre så altfor stor sak om valget ditt under en julemiddag for å unngå krangel Anonymkode: 89a8f...b51 "Det er en Zebra, ikke en hest" Og så med det grusomme skinnet på da , huff. Hadde kommet på en unnskyldning for å ikke komme i selskapet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. desember 2016 #10 Del Skrevet 20. desember 2016 Åfysjameg! Hørtes helt grusomt ut. Jeg hadde ringt dagen før og sagt at jeg hadde blitt syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 20. desember 2016 #11 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) Rak-zebra? Rå zebra? Nei, seriøst. Dette er tull. Man kan bli alvorlig syk av å spise råttent zebra-kjøtt. Bendelorm osv... Endret 20. desember 2016 av MadameDeRosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. desember 2016 #12 Del Skrevet 20. desember 2016 (endret) 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Onkelen min har bodd 7 år i Afrika. Han er zoolog og opptatt av dyrelivet der nede. Men hvert eneste år serverer han "rakzebra". Dvs råtten zebra. Skinnet sitter på på baksiden. Han lager det selv. Aldri blitt syk av det, men det smaker mildt sagt grusomt. Hn er en veldig følsom mann og bruker mye tid på mat, og vet ikke hvordan jeg skal takke nei. Anonymkode: 8b9da...736 Dette er bare tull. Har selv vært mye i forskjellige land i Afrika, og sebra med halve pelsen på er ikke en vanlig matskikk. I call your bløff. Endret 21. desember 2016 av skruf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. desember 2016 #13 Del Skrevet 20. desember 2016 35 minutter siden, Høna79 skrev: Jeg har kjøpt Zebra på Nordbysenteret (rett over grensen til Sverige), der har de en frysedisk med mye rart / eksotisk kjøtt.. Ganske sikker på at du ikke har kjøpt en sebra med pels på.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 20. desember 2016 #14 Del Skrevet 20. desember 2016 Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #15 Del Skrevet 21. desember 2016 Si du ikke er helt i form? Dårlig matlyst? Anonymkode: ee62d...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffefrøken Skrevet 21. desember 2016 #16 Del Skrevet 21. desember 2016 Ser for meg en av de huyenene i Løvenes Konge som gnager på et zebra ben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Del Skrevet 21. desember 2016 Ssssssssebra! Sebra!!!!! Uttales rett fram. På engelsk zebra, uttales med stemt s zibra. På norsk altså: SEBRA!!!! Hvordan skulle de gamle vitsene funke uten S? Det var en gang en sebra som ikke kunne se bra...osv Skjerpings alle i tråden!! Anonymkode: 5472c...b80 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #18 Del Skrevet 21. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ssssssssebra! Sebra!!!!! Uttales rett fram. På engelsk zebra, uttales med stemt s zibra. På norsk altså: SEBRA!!!! Hvordan skulle de gamle vitsene funke uten S? Det var en gang en sebra som ikke kunne se bra...osv Skjerpings alle i tråden!! Selvsagt skriver jeg det slik han uttaler det. Han snakker engelsk-norsk Anonymkode: 8b9da...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 21. desember 2016 #19 Del Skrevet 21. desember 2016 23 timer siden, skruf skrev: Ganske sikker på at du ikke har kjøpt en sebra med pels på.. Haha nei det var uten skinn og pels ja, det var en frossen sebra-biff. Smakte ganske likt som hest i grunn 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2016 #20 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Høna79 skrev: Haha nei det var uten skinn og pels ja, det var en frossen sebra-biff. Smakte ganske likt som hest i grunn 😀 Har hørt at man får kjøpt både sebra og kengurukjøtt, men ikke med pels sånn som ts skriver 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå