Gå til innhold

Info om julegavehandling... Trenger svar raskt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Håper det er noen her som kan hjelpe(!).

Er det noen som vet om noen butikker hvor man kan betale for gaver/gjenstander over nett også hente gavene i butikk? Noen som vet om noen butikker/kjeder som tilbyr dette?

Som overskriften sier så trenger jeg svar/hjelp raskt.

Tusen takk til alle som svarer!

Anonymkode: 654ae...cee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elkjøp har vel den muligheten hvis jeg ikke husker feil

Skrevet
7 minutter siden, EvaLena skrev:

Tusen takk for svar!

Du er virkelig en reddende engel! Dette skal jeg sjekke opp med en gang!

Skrevet

Hvis Elkjøp har det så gjelder nok det også konkurrentene som Lefdal ekspert osv..

Skrevet
9 minutter siden, EvaLena skrev:

Er det den Collect@store du mener?

Skrevet

Det er mange butikker som tilbyr det, spørs hva du er ute etter. Men om de rekker å komme til butikken innen jul, er en annen sak. Har nok størst håp med elektronikkbutikker. 

Anonymkode: c03a1...cbc

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange butikker som tilbyr det, spørs hva du er ute etter. Men om de rekker å komme til butikken innen jul, er en annen sak. Har nok størst håp med elektronikkbutikker. 

Ja, er jo det som er bekymringen min. Det er vel helt avhengig av at jeg finner butikker som har passende gaver inne nå. Elektronikk butikker ser jeg på nå.

Jeg skal alltids klare å bruke fantasien om jeg bare vet hvilke butikker som har denne ordningen. Vet du om noen kjeder som tilbyr dette? Jeg ser på Elkjøp nå.

Tusen takk!

Skrevet

Mener å huske at Intersport har det? Og kanskje XXL?

Siden du allikevel må til butikken for å hente, hvorfor ikke dra i butikken og handle noe de har inne? 

Skrevet

Bokhandlere som Ark har det også. 

Skrevet

Klesbutikker(lindex,cubus ihvertfall), skobutikker, tror tilbords etc også har det. De fleste sportsbutikker, det er ganske mange butikker som har dette, hvis de har nettbutikk og butikk. Du kan sikkert google også, etter flere som har dette. 

Skrevet

Er det jeg som misforstår noe? Det ser ut som disse nettbutikkene tilbyr at du kan reservere gavene, men at du må betale i butikk? Ser ikke ut som jeg får betalt over nett. Man må betale når man fysisk henter varen i butikk?

Tusen takk for all hjelp dere!

Skrevet

Ark har. Usikker på om man må være medlem.

Anonymkode: 667ee...09e

Skrevet

Stormberg også. De lover også å levere før jul om man bestiller i dag (kommer litt an på postnummer, men). 

Skrevet

Kicks har en slik ordning. Jeg betalte over nett og fikk sms når pakken var klar til å hentes i butikk. Slapp å betale frakt. Tror varen ble sendt fra lager og ikke plukket og pakket inn i butikk så det kan ta noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...