AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #21 Skrevet 21. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har min sympati. Jeg hadde ei venninne fra nord (stakkars menneske) som fikk angst av stormfullt vær. Jeg har vokst opp på sørlandet, og av en eller annen syk grunn synes jeg det er koselig med tordenvær, og der tordner det mye om sommeren. Bor du i et gammelt hus eller noe? Håper du greier å føle deg litt trygg etterhvert . Herregud, jeg synes det er så gøy med vær Anonymkode: a76a7...5f0 Gjør det? Ååååh, da vil jeg flytte dit. Elsker storm og tordenvær Anonymkode: 7e39a...49b
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #22 Skrevet 21. desember 2016 Føler med deg. Får sånne irasjonellle tanker om at huset kommer til å klappe sammen, Vet jo egentlig at det for det meste er katastrofetanker, men blir redd likevel. Jeg prøver som best er å flytte fokus over på noe annet, lure meg selv til å tro at ulingen kommer av noe annet enn vind.. Anonymkode: b7d5e...f69
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #23 Skrevet 21. desember 2016 I Ørsta er det ganske stille. Men på Vartdal så blåser det mye(som vanlig). I Volda blåser det også en del.. Anonymkode: db043...839
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #24 Skrevet 21. desember 2016 Jeg var midt i å skrive et svar i gårkveld, og da forsvant strømmen pga sterk vind (bor i møre og Romsdal). Strømmen var borte i hele natt, kom igjen etter 05 engang... Jeg liker heller ikke sterk vind. Har ikke angst for det, men kjenner jeg blir urolig. Særlig etter orkanen i 2011. Da var jeg alene hjemme med sønnen vår som da var 1 år, vi mistet all kontakt med omverdenen og satt i mørket og hørte hvordan ting dundret mot husveggen, høye brak og den fæle duren av vinden. Vi har en diger gammel bøk i hagen, og jeg er litt redd for at den skal ramle over huset... i tillegg til taket på den gamle løa nedenfor her, hvis det blir revet av og treffer huset... I januar når Tor herjet var det noen her i bygda som fikk et bølgeblikktak inn gjennom stuevinduene. Jeg krysser fingrene for en orkanfri vinter!!!! Anonymkode: 5642f...dac
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #25 Skrevet 21. desember 2016 Det er ytterst sjeldent noen omkommer av storm eller orkan i Norge. I motsetning til USA og andre deler av verden hvor slikt får mye større følger. Anonymkode: c7055...a6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå