AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Jeg var med noen venniner på amfi i dag jeg kan for klare hele historien Mandag: Da ble hun ene venninnen sur på meg siden jeg aldring finner på noe med henne , men jeg har spørt henne flere ganger og hun sier bare at hun ikke kan. Saken var den at jeg og en annen venninne hadde bestemt at vi skulle finne på noe så da ble hun sur og så sa hun sånn at vi ikke var venner lengere og hun skulle finne på noe med noen andre (i mrg,som i dag er i dag) Så sa jeg at jeg har spurt deg flere ganger men du sier alltid at du ikke kan og så sa jeg unnskyld og hun svarte at det hjelper ikke. Tirsdag: Vi skulle finne på noe alle sammen og så i dag fikk jeg vite at hun hadde pratet med en lærer om alt jeg ikke hadde funnet på noe med hun så jeg begynte å grine og dro hjem.Læreren skal prate med meg etter jul.hva skal jeg si? Jeg har jo flere bevis fra for eksempel facebook som jeg kan skrive ut og vise at jeg har spurt henne.Og så nå prøver hun og sier unnskyld for alt dom har skjedd Hun har vært frekk mot meg mange ganger men jeg bryr meg ikke jeg lager ikke noe debatt ut av det. Hva hadde dere gjort i en slik situasjon ? Hilsen en jente på 16 år Anonymkode: 61e43...bf7
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Ungdomsdrama.. Hun er nok bare sjalu og misunnelig på at du finner på noe med andre, Prøver og legge skylden over på deg så du skal få dårlig samvittighet. Kan også være en hersketeknikk. Hadde en venninne i da jeg var like gammel som deg. Hun forsøkte og styre meg. Hva jeg gjorde hver dag, hvor mye jeg var med henne i forhold til andre osv. Var jeg en dag mer med en annen enn henne så ble hun sur for ett eller annet. Ville ikke brydd meg noe om dette. Vær som du pleier mot henne så gir hun seg sikkert etterhvert. Evt, kutt henne ut. Anonymkode: 6b5c0...d82 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå