Gjest Maisy Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 Skolen til sønnen min har en juleappell der de ber om at elevene tar med en skoeske fylt av små gaver som skal sendes barn i Bosnia. Gavene blir delt ut til vanskeligstilte barn som ellers ikke får noen gaver til jul. Vi ar blitt engie om at denne sko esken skal være til en gutt, aldersgruppe 10-12 år. Foreløpig har vi pakket ned Gameboy med spill (pent brukt, som gutten min ikke lenger bruker), boxer shorts, sokker og batteridrevet tannbørste og tannkrem. Har plass til mer i esken, men bortsett fra litt juleknask, og kanskje penner og notatblokk, er jeg nå tom for ideer. Tidsfristen er nå på fredag, så det er ikke lenge igjen! Noen som har noen gode og ikke for dyre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Batterier. Definitvt ekstra batterier når dere sender to ting som trenger batterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Fargeblyanter og blyanter + blokker til å tegne/skrive på og viskelær. Votter og lue?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Alt som har med skolesaker å gjøre. blyanter viskelær linjaler i ulike fasonger farger tusj tegneblokk skrivebok regnebok Blyantspisser Utenom skolen: t-skjorte leker som ball, fotballkort, vanlige spillekort, svarteper ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varja Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 Kanskje noe typisk norsk som samtidig er nyttig? Jeg tenker på Selbu-votter, tykke ullsokker eller en fin strikkelue av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 2. desember 2004 #6 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen varme klær sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. desember 2004 #7 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg tror heller jeg ville sendt med vanlig tannbørste enne en batteridrevet. Og kanskje ekstra med tannkrem. Ellers har du allerde mye fint i esken og du har fått mange gode forslag. Så koselig tiltak! Hvem er det som organiserer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå