Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget adventskalender til mannen med tema reise, og tenkte han skulle få diverse ting til toalettmappa i små størrelser, sånn at han slipper å dra med seg de store flaskene. Men hvor finner jeg "Travel size" på denne tida av året?

Tenker hudkrem, deodorant, tannkrem, såpe, shampo. Men også andre smarte reise-greier om noen har tips. Har tenkt på å finne små flasker som kan fylles med shampo/såpe, men finner ikke det heller. Det er visst feil sesong tror jeg. Vareprøver er en mulighet, men hvor finner jeg det når ingen deler ut? Alle tips mottas med takk, for jeg begynner å bil desperat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Småflasker får du i hvertfall på HM. Muligens har Vita noen ting i småstørrelser, de hadde i hvertfall noen ting til dame.

Skrevet

Body Shop har vel en del småprodukter, men hvor mye de har i herreutgave er jeg ikke sikker på.

Jeg så nylig sånne sett med tomme flasker/bokser i reisestørrelse på MXsport. :)

Skrevet
Småflasker får du i hvertfall på HM. Muligens har Vita noen ting i småstørrelser' date=' de hadde i hvertfall noen ting til dame.[/quote']

Var faktisk på HM i dag, fordi jeg mente jeg hadde sett småflasker der. De hadde ingenting akkurat nå, virker som det er en sommer-greie.

Skrevet
Body Shop har vel en del småprodukter, men hvor mye de har i herreutgave er jeg ikke sikker på.

Jeg så nylig sånne sett med tomme flasker/bokser i reisestørrelse på MXsport. :)

Body Shop var ikke så dumt, der skal jeg jammen meg sjekke. Hvor ligger MX-Sport?

Skrevet

MX-Sport ligger rett ved rundkjøringa i Hansjordnesbukta.

Gjest Ethereal
Skrevet

De hadde småflasker på Nerstranda, liggende ved kassen i de små rommene der.

MXSport ligger i Hansjordnesbukta.

Skrevet
De hadde småflasker på Nerstranda, liggende ved kassen i de små rommene der.

MXSport ligger i Hansjordnesbukta.

Ah, var bare på HM i storgata jeg...

Tusen takk!

Skrevet

Takk for hjelpa begge to. Fant akkura det jeg var ute etter på MX, flaskene på HM var litt store i forhold til hva jeg hadde tenkt. Neste problem er tannkrem. Kanskje jeg må rane en tannlege for vareprøver? ;) Deodorant er visst også vanskelig.

Skrevet

Har en hel haug med småtuber med tannkrem, synes jeg får hele tiden jeg! Deler ut ved semesterstart på skolen og kommer noen dumpende ned i posten også med ujevne mellomrom. Det hjelper jo imidlertid ikke deg... :)

Deodoranter er jo ikke så store heldigvis da. Men mener at Vita har hatt minideodoranter? Og hvis ikke de har, kan du alltids spørre. De har masse godsaker på lur bak disken, har fått både små dusjsåpeflasker og mye annet.

Ellers har kjæresten min en hel haug med små Biotherm-produkter. Får de når vi handler på parfymeri i Frankrike. (Hvorfor får vi ikke automatisk vareprøver i Norge?? :evil: ) Du kan jo prøve deg på et parfymeri, si at du skal kjøpe "fyll inn" til kjæresten din, men at han reagererer lett og om de har en prøve? Eller en parfymeprøve?

På Body Shop har de forresten en genial barberhøvel, en sånn du kan skru inn i et hylster. Vanskelig å forklare, men er iallfall en sammenleggbar barberhøvel.

Hvis ikke du får tak i mini-tannkremer kan du jo alltids ha litt over i en liten boks. Linseglass er en slager.

Og et evig aktuelt tips for neste gang dere skal ut på tur, er å melde seg inn i PlussTid, Lilleborg sin gratisklubb. Der får jeg diverse småting, bla mini-Define, mine dusjsåper og så videre.

Og håper disse boksene snart dukker opp igjen på Hennes&Mauritz, skal til Malaysia over jul og akter ikke drasse med meg litersflasker med shampo! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Og håper disse boksene snart dukker opp igjen på Hennes&Mauritz, skal til Malaysia over jul og akter ikke drasse med meg litersflasker med shampo! :)

Jeg har et sett med småflasker fra Redken, komplett med trakt til å fylle på med, og de har jeg fylt med shampo, balsam og ansiktsrens til å ha i treningsbagen. Også flott på reiser, jeg er veldig glad i dette settet, selv om jeg lo med meg selv da jeg fikk det som en promotion-gave for over et år siden.

Skrevet

Småtuber med tannkrem kan du få tak i på H&M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...