@lfa Skrevet 26. juli 2002 #21 Del Skrevet 26. juli 2002 Upz.... :oops: Var det ditt brett, Litago? Jeg...... eh..... lånte det litt..... til fotograferingen..... :oops: Unnzul..... trodde ikke det var brettet ditt..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. juli 2002 #22 Del Skrevet 26. juli 2002 Åhhh, tuuuuuusen takk for at du har tatt vare på brettet mitt @lfa! Jeg trodde nemlig at det var spist av en hai! *klapper ømt på brettet* Forresten, har vi hai her i bassenget? Er det hai her????????? :o *skjelver i knærne* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. juli 2002 #23 Del Skrevet 26. juli 2002 Ups... :o Jeg kjente noe som nippet meg i tærne da jeg badet..men jeg trodde bare jeg utviklet svømmehud eller noe...KAN det ha været en HAI?! @lfa!!! Jeg krever negativene til de bildene!!! Tenk om waco skulle få se dem?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. juli 2002 #24 Del Skrevet 26. juli 2002 Jeg lover ved min dyrebare ull at Waco ikke skal få se de bildene. :o Hai i bassenget? Hmmm.... tok noen undervannsbilder... skal se og få fremkalt de.... hmmm.... det skulle tatt seg ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 26. juli 2002 #25 Del Skrevet 26. juli 2002 Væren... det har seg slik at jeg var medlem da jeg het LilleMika... har aldri meldt meg ut, og ser derfor ingen grunn til å melde meg inn igjen... Prøvde å sende deg en beskjed via personlige meldinger, noe som tydeligvis ikke har nådd frem.... håper du kan fikse og ordne nå, for jeg vil såå gjerne fortsette å være vaktmesterassistentengel!!!!! Kan du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå