hobbykokken Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Noen som vet om noen gode strømpebukser til gutt på 1 år? De på hm nupper etter en vask!! Og lilleba sine er det masse mønster på! Noen som vet om noen gode merker med ensfarget strømpebukser som holder seg pene litt?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Har et par fra Kappahl som har holdt seg bra. Samme med noen fra Safa, i bomull, vel og merke, ullstrømpebuksene deres nupper med en gang. Mp holder seg også fine med tanke på nupping, men er ikke alltid så slitesterke i denne alderen(de krabber jo gjerne en del) Anonymkode: 1f031...1fc
Irja Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Er veldig fornøyd med MP sine (fås bland annet på barnas hus) Myke og gode. Nupper lite, aldri opplevd hull i disse. strønpebuksene fra Coop obs er jeg også veldig fornøyd med. Husker ikke hva de heter, men har bare sett de i den butikken. Selges i 3 pk. Koster 99 kr, mener jeg å huske. Synes ullongser uten fot er bedre enn strømpebukser egentlig. De er ikke så stramme i livet heller.
hobbykokken Skrevet 20. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2016 2 timer siden, Irja skrev: Er veldig fornøyd med MP sine (fås bland annet på barnas hus) Myke og gode. Nupper lite, aldri opplevd hull i disse. strønpebuksene fra Coop obs er jeg også veldig fornøyd med. Husker ikke hva de heter, men har bare sett de i den butikken. Selges i 3 pk. Koster 99 kr, mener jeg å huske. Synes ullongser uten fot er bedre enn strømpebukser egentlig. De er ikke så stramme i livet heller. De på obs har jeg bare sett med feks traktor motiv. ..
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 hva gjør det om de nupper? går det utover ryktet deres? ta dere en kake *her* Anonymkode: 6ce49...62b 1
Irja Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 14 timer siden, hobbykokken skrev: De på obs har jeg bare sett med feks traktor motiv. .. Det var rart.mange forskjellige å velge mellom i Oslo/Akershus
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: hva gjør det om de nupper? går det utover ryktet deres? ta dere en kake *her* Anonymkode: 6ce49...62b Enig. Hva bryr vel ettåringen seg om noen nupper på strømpebuksene!?? Det hadde ikke jeg brydd meg om iallfall. Kan aldri huske det var et tema da sønnen min var liten. Nupper tåler barn. Anonymkode: e1546...846 1
hobbykokken Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2016 På Wednesday, December 21, 2016 den 15.02, AnonymBruker skrev: Enig. Hva bryr vel ettåringen seg om noen nupper på strømpebuksene!?? Det hadde ikke jeg brydd meg om iallfall. Kan aldri huske det var et tema da sønnen min var liten. Nupper tåler barn. Anonymkode: e1546...846 Det handler ikke om nupper i seg selv, men at jeg ikke gidder bruke penger på strømpebukser som nupper etter en vask! Tilogmed vasket etter anvisning så vet at det ikke er det.. utrolig irriterende at det ser så stygt ut med en gang. Alt annet fra hm er jeg kjempefornøyd med så syns det er merkelig 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 Bruker kun de fra Lindex og de fra Kappahl, må ha med antiskli til mi på straks 2. Ikke opplevd særlig tiø nupping eller at antisklien fort blir borte. Anonymkode: 57bd3...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå