Gå til innhold

Litt fortvilet. Vanskelig å få følelser for noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i snart 1 år etter 8 års forhold. Har i mellomtiden møtt to stykker via nettdating og etter to -tre møter ble det sex men ikke mer. Mistet interessen. 

Jeg har også holdt med en mann i to uker der det startet med at jeg ble med han hjem etter en bytur, og det var spennende første uken. Men så ble han altfor ivrig så jeg mistet interessen. 

Nå er det en på jobben som ønsker å ta en kaffe men meg, for han ønsker å bli kjent med meg, men den kaffen tar jeg kun for vennskap da jeg vet at dette ikke er min type. 

Husker da jeg var i det langvarige forholdet var jeg betatt av en fra gamlejobben. Jeg gjorde alt for å benekte det for meg selv men det kriblet i hele kroppen og jeg likte han veldig godt. Det gjorde jeg alle de fire årene jeg jobbet sammen med han.

Jeg vil ha denne følelsen tilbake. Nå er jeg litt fortvilet og sitter igjen med en følelse at jeg aldri kommer til å få følelser for en mann. Har til og med lurt på om kanskje jeg er lesbisk? Men jeg tenner ikke på damer så er nok ikke det. Er jeg følelsesløs? 

Andre med erfaringer?

Hilsen jente 27

Anonymkode: 08b4c...34c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Samme her. Har vært singel i 2 år etter et 4 års langt samboerskap, har aldri fått den kriblende spennende følelsen for noen andre etter det, har kun holdt på med noen for tidsfordriv og kosens skyld. Siste mnd har jeg også lurt på om jeg har blitt lesbisk, utrolig komisk at du skrev det 😂 

Håper virkelig jeg blir forelska igjen, for dette er bare fortvilt:p Alle rundt meg er i forhold, og exen min fikk ny dame kun etter etpar mnd.

j24

Anonymkode: 196f2...03c

• Liker 1
Skrevet

Ett år er ikke mye etter 8 år i forhold. Sikkert en kombinasjon av at du ikke er klar for noe seriøst igjen og ikke har truffet rett mann enda. Tror ikke du trenger å bekymre deg for dette..

Hva med å ta en kaffi med han fra gamlejobben hvis han ikke har kjæreste?:)

Anonymkode: 78410...1bc

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ett år er ikke mye etter 8 år i forhold. Sikkert en kombinasjon av at du ikke er klar for noe seriøst igjen og ikke har truffet rett mann enda. Tror ikke du trenger å bekymre deg for dette..

Min tanke også.😊 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Ja , det er sant at ett år ikke er lenge å være singel, men er bare så redd jeg aldri finner den rette. Jeg føler også på en måte at jeg har mistet interessen etter å hatt sex med de jeg har datet. Så jeg savner vel det å være betatt og få følelser. 

Når det gjelder han fra gamlejobben har han kjærest og blitt pappa. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Samme her. Har vært singel i 2 år etter et 4 års langt samboerskap, har aldri fått den kriblende spennende følelsen for noen andre etter det, har kun holdt på med noen for tidsfordriv og kosens skyld. Siste mnd har jeg også lurt på om jeg har blitt lesbisk, utrolig komisk at du skrev det 😂 

Håper virkelig jeg blir forelska igjen, for dette er bare fortvilt:p Alle rundt meg er i forhold, og exen min fikk ny dame kun etter etpar mnd.

j24

Takk for svar. Litt lettelse å høre at jeg ikke er alene om dette. Føler du også at interessen forsvinner etter sex med noen du har holdt på med?

Jeg føler også at alle rundt meg er i forhold, og exen min fant seg dame etter fire mnd.

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Litt lettelse å høre at jeg ikke er alene om dette. Føler du også at interessen forsvinner etter sex med noen du har holdt på med?

Jeg føler også at alle rundt meg er i forhold, og exen min fant seg dame etter fire mnd.

Jepp, så fort de viser interesse for meg å vil treffes mer så mister jeg all interesse. Har blitt så kald og care!😳

Skrevet

Andre som kjenner seg igjen?

Ts.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre som kjenner seg igjen?

Ts.

Har ikke vært forelsket siden jeg var 18år. Klart jeg savner å ha følelser, men om følelsene ikke blir gjengjeldt så er det best å ikke ha følelser. Har du kommet over eksen? Du må nok bare sikte høyere og få litt sengekos av en skikkelig hunk. 

Skrevet

Ts her.

Ja jeg føler jeg er over eksen. Men det var jeg som gjorde det slutt etter en stund med usikkerhet og manglende følelser. 

Jeg kjenner jeg nå blir litt nedfor av å ha det sånn. For ikke så lenge siden var det så spennende å nettdate og være på utkikk og så mange kjekke gutter. Nå er det nesten som at jeg er redd jeg aldri bli å tenne på en gutt igjen og få følelser. Og da begynner jeg å tenke om jeg mangler følelser? 

Men kan det være at det bare er periode jeg føler det slik og at det har blitt litt mye i det siste?

Håper på respons. 

Skrevet

1 år er vel ikke så lenge..? 8 år siden jeg var forelsket nå :fnise: Vi finner nok noen til slutt, i mellomtiden er det bare å lære seg å trives ekstra godt med seg selv :laugh:

Skrevet

Jeg har det likedan, er 29, 6 år siden mitt samboerskap tok slutt. Klarer ikke forelske meg, har datet litt, hatt kjærester men jeg mister interessen :( Nå tar jeg meg en solid pause fra dating, en eller annen fyr må vell til slutt klare tenne gnisten igjen? Men jeg gidder ikke lete mer, får fokusere på andre ting :)

Jeg har også lurt på det om jeg kan være lesbisk /bifil o.l men tenner kun på menn, prøvde meg på sex med ei jente for et par år siden bare for å se om det kunne være noe der, det var det overhodet ikke ble bare rart så er vist hetro :fnise:

Gidder ikke noe useriøst heller for det ender bare opp med at jeg sårer fyren, han får følelser og ikke jeg, orker ikke det mere kjenner jeg:sukk:

Skrevet
1 time siden, -Missi- skrev:

Jeg har det likedan, er 29, 6 år siden mitt samboerskap tok slutt. Klarer ikke forelske meg, har datet litt, hatt kjærester men jeg mister interessen :( Nå tar jeg meg en solid pause fra dating, en eller annen fyr må vell til slutt klare tenne gnisten igjen? Men jeg gidder ikke lete mer, får fokusere på andre ting :)

Jeg har også lurt på det om jeg kan være lesbisk /bifil o.l men tenner kun på menn, prøvde meg på sex med ei jente for et par år siden bare for å se om det kunne være noe der, det var det overhodet ikke ble bare rart så er vist hetro :fnise:

Gidder ikke noe useriøst heller for det ender bare opp med at jeg sårer fyren, han får følelser og ikke jeg, orker ikke det mere kjenner jeg:sukk:

Takk for tilbakemelding :)

Godt å høre jeg ikke er alene. Du finner nok en flott man du liker til slutt. 

Men jeg føler det er ekstra ille nå for tiden og jeg blir litt trist av å tvile på at jeg kanskje ikke kan føle noe for en gutt igjen. 

Ts. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tilbakemelding :)

Godt å høre jeg ikke er alene. Du finner nok en flott man du liker til slutt. 

Men jeg føler det er ekstra ille nå for tiden og jeg blir litt trist av å tvile på at jeg kanskje ikke kan føle noe for en gutt igjen. 

Ts. 

Det skjønner jeg godt. Du får gi det litt tid, 1 år etter 8 års langt forhold er ikke lang tid. Sorg kommer i bølger etter samlivsbrudd. Nå er det den tiden på året igjen hvor familie, kjæreste o.l nære forhold kommer litt i fokus igjen, en sånn tid er alltid litt ekstra tøff om man ikke har det, da ser man plutselig "alle" som har nettop det. Pass godt på deg selv:klem::blomst:

• Liker 1
Skrevet

Ts her igjen. 

Jeg merker at dette plager meg for tiden. Jeg har alltid sett på selv som heterofil. Samtidig blir jeg nå så usikker om jeg ikke føler noe for menn mer. Går det an å plutselig ikke føle noe for menn lenger? Som sagt har jeg vært i et 8 år langt forhold hvor jeg det siste året før jeg gjorde det slutt mistet følelser for han. 

Jeg føler jeg er over eksen nå, og har koset meg i sommer men flørting og nettdating. Jeg følte jo spenning på denne tiden. Men etter jeg hadde sex med de to netttda etter kort tid ble det ikke mer pga manglende interesse tiden etter og nå ett par mnd etter ser jeg ikke tilbake på det som spennende mer. 

Den litt eldre mannen jeg holdt på med i ett par uker var det kjempespennende den første uken, men jo mer ivrig han ble på at det skulle bli noe mer allerede etter en uke følte jeg til slutt at det ble ekkelt å ha sex med han selv om jeg ble kjempetent den første uken og hadde kjempebra sex da.

Så fra å føle masse spenning for menn i sommer/høst og nyte singellivet er jeg nå redd jeg ikke føler noe for det motsatte kjønn lenger. kan det rett og slett være en fase der jeg er lei menn? 

Er det noen flere som kan trøste meg litt og evt skrive om sine erfaringer? Nå er det jo jul også så ekstra tungt at dette skal plage meg såpass mye. 

Skrevet

Jeg tror du rett og slett skal ha fokus på noe annet enn dating en stund fremover. Jeg syns 1 år etter 8 år i forhold er lite, og i alle fall hvis du også har datet litt i etterkant. Du har jo vært i forhold fra du var 18-26 år som jeg forstår, og det er jo en alder hvor mye skjer. Så klisjé som det er, du kan nok ha godt av å være singel litt til og finne deg selv. :)

Anonymkode: e812a...32f

Skrevet

Meanwhile, in Aleppo...

Anonymkode: 7485e...6bd

Skrevet
12 minutter siden, moe999 skrev:

Og du med Aleppo kommentaren... Finn deg et politisk forum..

:xpb_knuddel:

Anonymkode: 7485e...6bd

Skrevet

1 år er ingenting. Tok meg 3 år før jeg i det heletatt begynte å date og fatte interesse for menn igjen.
Etter 4 år fant jeg en ny partner som får hele meg til å krible.

Ikke ha det for travelt :)

Anonymkode: 913c9...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...