Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 jeg har en halv søster so mejg egentlig ikke kjenner så godt- hva i alle dager kjøper man til en 17 åring til jul- rundt en 200-300 kr ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Gavekort på parfymeri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marpessa Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Kan du ikke bare gi penger, da?? Sammen med et koselig kort. Lettvint og sikkert noe hun blir glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 tenkte jeg skulle klare og være litt mer personlig jeg da men takk for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 Hva med lit gode kremer/sjampoer/hårkur/hudpleie "greier" Ellers så har jeg med stor suksess gitt "silke"pysjamaser til mine nieser. De fås i alle prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #6 Del Skrevet 1. desember 2004 Ellers så har jeg med stor suksess gitt "silke"pysjamaser til mine nieser. De fås i alle prisklasser. Det var en god ide :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #7 Del Skrevet 1. desember 2004 Eller sengetøy - dyne og putetrekk altså. det høres jo litt kjedelig ut, men kan gjørs veldig elegant og hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #8 Del Skrevet 1. desember 2004 Eller sengetøy - dyne og putetrekk altså. det høres jo litt kjedelig ut' date=' men kan gjørs veldig elegant og hyggelig[/quote'] også en god ide :-) Dere er så flinke og hjelpsomme alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #9 Del Skrevet 1. desember 2004 Min halvsøster på 18 (som jeg ikke kjenner så godt) ønsker seg alltid smykker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 1. desember 2004 #10 Del Skrevet 1. desember 2004 Dei fleste jenter i den alderen er glade i "dilldall". Kule (viktig viktig!) ting frå Mique, Kremmehuset og sånn som dei kan ha på rommet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå