Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 jeg har en halv søster so mejg egentlig ikke kjenner så godt- hva i alle dager kjøper man til en 17 åring til jul- rundt en 200-300 kr ? :klø:
Marpessa Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Kan du ikke bare gi penger, da?? Sammen med et koselig kort. Lettvint og sikkert noe hun blir glad for.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 tenkte jeg skulle klare og være litt mer personlig jeg da men takk for ideer
LilleBille Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Hva med lit gode kremer/sjampoer/hårkur/hudpleie "greier" Ellers så har jeg med stor suksess gitt "silke"pysjamaser til mine nieser. De fås i alle prisklasser.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Ellers så har jeg med stor suksess gitt "silke"pysjamaser til mine nieser. De fås i alle prisklasser. Det var en god ide :-)
Suzy Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Eller sengetøy - dyne og putetrekk altså. det høres jo litt kjedelig ut, men kan gjørs veldig elegant og hyggelig
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Eller sengetøy - dyne og putetrekk altså. det høres jo litt kjedelig ut' date=' men kan gjørs veldig elegant og hyggelig[/quote'] også en god ide :-) Dere er så flinke og hjelpsomme alle sammen
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #9 Skrevet 1. desember 2004 Min halvsøster på 18 (som jeg ikke kjenner så godt) ønsker seg alltid smykker :-)
Samantha Skrevet 1. desember 2004 #10 Skrevet 1. desember 2004 Dei fleste jenter i den alderen er glade i "dilldall". Kule (viktig viktig!) ting frå Mique, Kremmehuset og sånn som dei kan ha på rommet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå