Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobbintervju spør de gjerne om DU har noen spørsmål. Sliter veldig med å komme på gode spørsmål, så hva er ditt beste spørsmål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym2467 skrev:

På jobbintervju spør de gjerne om DU har noen spørsmål. Sliter veldig med å komme på gode spørsmål, så hva er ditt beste spørsmål?

Har dere hvilerom?

• Liker 1
Skrevet

-Hvilke utviklingsmuligheter har jeg i denne stillingen?

-Hva kan jeg gjøre for å bidra til bedriftens utvikling? 

Ellers er det avhengig av hvilken type jobb, og i hvilken type bransje. Det er også viktig at du har lest deg opp på forhånd om firmaet du er til intervju hos. Da er det enklere å stille spørsmål.

Anonymkode: 10772...6bb

Skrevet

Jeg spør om litt forskjellig , som om det er åpent landskap. Hvilke områder av arbeidet som skal få fokus. Teknologier ,verktøy de bruker. Muligheter for hjemme arbeid og om de har flexi tid. Osv

Skrevet

Pensjonsordningen de bruker, forsikringer, gjennomsnittsalder, kjønnsfordeling, sykefravær, syn på fagforeninger, tillitsvalgt, verneombud, HMS-visjon

Anonymkode: dfc68...1bf

Skrevet

Jeg spør om arbeidsmiljøet, mulighet for hjemmekontor og fleksitid osv. 

Anonymkode: 1224d...1be

Skrevet

Det beste er å spørre om ting du faktisk lurer på. Unngå i det minste smiskespørsmål. 

Anonymkode: 97d5b...208

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Sagt med et glimt i øyet og et avvæpnende kroppspråk: "Hva mener du er de 3 viktigste ferdighetene man bør utvikle for å kunne være i posisjon til å ta over din stilling neste gang du blir forfremmet?" 

Skrevet

Pass på å spørre spørsmål som ikke bare gavner deg (altså, ferie, kontorplass, kursing, goder etc.) men spørsmål som viser at du er interessert i bedriften, og å gjøre en god jobb. For eksempel hva de forventer etter 3/6/12 måneder i stillingen, hvilke langsiktige mål har bedriften satt seg og på hvilken måte kan din rolle bidra til å nå dette målet, etc.

Anonymkode: 5d72d...e2e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Anonym2467 skrev:

Har du kjæreste?

Anonymkode: 42134...22b

Skrevet

Takk for mange gode spørsmål, de er notert og skal tas med på intervjudagen :nordvesta:

Skrevet

Sliter også med det. Vanligvis kommer det spørsmålet på slutten, og jeg spør alltid om det jeg lurer på innimellom når det passer, så har ingen spørsmål til slutt.

Skrevet
6 timer siden, Overrasket skrev:

Sagt med et glimt i øyet og et avvæpnende kroppspråk: "Hva mener du er de 3 viktigste ferdighetene man bør utvikle for å kunne være i posisjon til å ta over din stilling neste gang du blir forfremmet?" 

Den er ikke så passe dum. Men husk, har dere et hvilerom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...