Gå til innhold

Hva slags hunderase har du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags hunderase har du, og hvorfor? 

Anonymkode: 84bd6...0b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perro de presa canrio.  Fordi jeg vil ha en hund som passer på hus, folk og tomt, har litt størrelse og er hengiven mot eier 

Anonymkode: 5cdaa...7b1

Skrevet

Leonberger, pga rasens "personlighet", en vakthund, men som samtidig er vennlig mot andre/andre hunder, og er god hund å ha med seg ute i naturen/på fjellet. 

Anonymkode: 4dbfc...7aa

• Liker 1
Skrevet

Border Collie, bruker den til sauegjeter og kos.

Anonymkode: 92fa9...0ef

Skrevet

Irsk setter fordi mannen min jakter og det er en fin familiehund

Anonymkode: f3a94...663

Skrevet

Schæfer. Fordi det er en utrolig fin familiehund, verdens snilleste mot alle barn samt kattene vi har. Dessuten er han super å gå fjellturer med, han lærer utrolig raskt og er vanvittig fin :) 

Anonymkode: 6916c...45b

Skrevet

Border collie, fordi jeg er særdeles opptatt av hundesport, og er veldig dedikert.

Anonymkode: e7fbc...e9a

Skrevet

Golden retriever, vi ønsket en familievennlig hund som vi kan gå lange turer med.

Anonymkode: ccb50...a97

Skrevet

Blanding av Leonberger, Ungarsk Vizsla, schæfer og en ukjent rase. Valgte blanding fordi jeg ikke skal ha hunden til noe spesielt, og hun trengte et hjem.

Anonymkode: 9ef15...e3e

Skrevet

Berner Sennen... pga jeg bare elsker berner sennen! Verdens beste familiehund og en super vakthund. 

(dog, hun er verdens største pyse da..) 

• Liker 1
Skrevet

13år gammel tibetansk spaniel. Mest sannsynlig ei storpuddelvalp til våren og! :yvonne:

Skrevet

Shiba! Selvstendig og modig, har mye personlighet, atletisk. Bruker til jakt, og en fin tur-venn ellers. Hun elsker mennesker, og er nydelig å se på :) 

Anonymkode: 908be...3bb

Skrevet

Norsk skogkatt, fordi hund suger.

Anonymkode: f8817...ba3

• Liker 1
Skrevet

Dansk svensk gårdshund. Fin familiehund, rolig og kosete inne og full fres ute. Pent utseende og grei størrelse :) 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! Du er en av DEM, ja! ;)

Anonymkode: 6c617...07a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke skogkatten vår enig i :) Hun og hunden er bestevenner, sover sammen i hundesengen, og når katten kommer inn om morgenen så løper hun rett bort til hunden for å få en kos

• Liker 3
Skrevet

Golden, en flott førstegangshund med et fantastisk gemytt og er med på alt.

Skrevet

Jack russell terrier, fordi han ble forlatt for av tidlige eier så han trengte et hjem.  Han er en helt fantastisk hund, snill, elsker andre hunder, ikke mye bjeffing og er med på det meste

Skrevet

Hunden er en blanding av Morkie og Malteser så kan vel si hun er mest Malteser... Kjøpte henne fordi jeg lenge lette etter en familiehund som skulle være allergivennlig og røytefri, med en sånn liten størrelse. Og prisen var svært rimelig for meg akkurat på det tidspunktet jeg kjøpte henne (12 000kr). Hun er en flott førstegangs hund😊

• Liker 1
Skrevet

Shetland sheepdog. Fordi jeg synes det er verdens fineste hunderase. De er lydige, smarte og snille, men dessverre veldig støyete. Hunderasen bjeffer lett og mye, på det meste. Det gjør dessverre min også. Men ellers er hun verdens fineste og beste hund. Utrolig intelligent rase. Akkurat perfekt størrelse også, for meg. (mankehøyde på min er 38 cm, skal være maks 40)

Anonymkode: 91b4e...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...