AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Skrevet 20. desember 2016 Altså jeg tenker å bare meale maten og bare spise kylling, brun ris og brokkoli cirka 3-4 ganger om dagen. Er det å anbefale? Ser flere har fått knallbra resultater av det. Anonymkode: bf29e...178
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Nei. Du får ikke i deg fettet du trenger med det kostholdet. Spis gjerne mer kjøtt eller egg. Det trenger ikke å være magert. Faktisk bør det ikke være magert. Les om "rabbit starvation", så vil du se hvor skadelig et lavfett-kosthold kan være. Anonymkode: 8b3dc...df4 6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Du får ikke i deg fettet du trenger med det kostholdet. Spis gjerne mer kjøtt eller egg. Det trenger ikke å være magert. Faktisk bør det ikke være magert. Les om "rabbit starvation", så vil du se hvor skadelig et lavfett-kosthold kan være. Anonymkode: 8b3dc...df4 Dette tenker jeg å bruke som fett, https://2train.no/oljer/udos-choice-kapsler/?gclid=Cj0KEQiAyuPCBRCimuayhb3qqvwBEiQAgz62kbQUJC1PseZhbN7nwUMkB-wXhh-rA8UWtR9JVYP14scaAqlD8P8HAQ ? Anonymkode: bf29e...178
penny_ Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette tenker jeg å bruke som fett, https://2train.no/oljer/udos-choice-kapsler/?gclid=Cj0KEQiAyuPCBRCimuayhb3qqvwBEiQAgz62kbQUJC1PseZhbN7nwUMkB-wXhh-rA8UWtR9JVYP14scaAqlD8P8HAQ ? Anonymkode: bf29e...178 Det der er omega 3, 6 og 9-tilskudd. Én kapsel inneholder 1 gram fett. Om du tar den anbefalte dosen på 2-4 kapsler så er det uansett for lite. Drikk melk, spis yoghurt, ost, egg, laks og avokado i tillegg. Jeg antar at du skal ned i vekt? Da kan du spise omtrent hva du vil så lenge du ligger i kaloriunderskudd, men ikke begrens kosten din til tre forskjellige varer. Det er bare unødvendig, og heller ikke optimalt. Endret 20. desember 2016 av penny_ 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #5 Skrevet 20. desember 2016 4 minutter siden, penny_ skrev: Det der er omega 3, 6 og 9-tilskudd. Én kapsel inneholder 1 gram fett. Om du tar den anbefalte dosen på 2-4 kapsler så er det uansett for lite. Drikk melk, spis yoghurt, ost, egg, laks og avokado i tillegg. Jeg antar at du skal ned i vekt? Da kan du spise omtrent hva du vil så lenge du ligger i kaloriunderskudd, men ikke begrens kosten din til tre forskjellige varer. Det er bare unødvendig, og heller ikke optimalt. Les her: http://forum.fitnessbloggen.no/topic/36161-trenger-tips-til-kostholdet/ Også lenger ned der han NoBro fyren skriver Anonymkode: bf29e...178
penny_ Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Les her: http://forum.fitnessbloggen.no/topic/36161-trenger-tips-til-kostholdet/ Også lenger ned der han NoBro fyren skriver Anonymkode: bf29e...178 https://helsedirektoratet.no/folkehelse/kosthold-og-ernering/neringsstoffanbefalinger-#fett Jeg tviler ikke på at han har fått resultater, men jeg tror du kommer til å slite. Dessuten sa jeg at det ikke er optimalt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Skrevet 20. desember 2016 Du fikk MER enn nok svar i den andre tråden din om dette. Kort sagt: idioti å spise så ensidig. Anonymkode: 5e0e8...cb7 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Skrevet 20. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du fikk MER enn nok svar i den andre tråden din om dette. Kort sagt: idioti å spise så ensidig. Anonymkode: 5e0e8...cb7 Hvorfor er det idioti om det gir resultater? Anonymkode: bf29e...178
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #9 Skrevet 20. desember 2016 10 minutter siden, penny_ skrev: https://helsedirektoratet.no/folkehelse/kosthold-og-ernering/neringsstoffanbefalinger-#fett Jeg tviler ikke på at han har fått resultater, men jeg tror du kommer til å slite. Dessuten sa jeg at det ikke er optimalt. Tror nok det gir veldig bra resultater. Det er vel den beste maten du kan spise. Ren mat. Anonymkode: bf29e...178
penny_ Skrevet 20. desember 2016 #10 Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror nok det gir veldig bra resultater. Det er vel den beste maten du kan spise. Ren mat. Anonymkode: bf29e...178 Det har jeg ikke sagt noe på. Det er ingenting galt med maten for den er veldig sunn, men det er noe galt med å kun spise kylling, brokkoli og ris. Men kos deg med dietten, du. Du kan få like gode resultater ved å spise variert og riktig. 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #11 Skrevet 20. desember 2016 1 minutt siden, penny_ skrev: Det har jeg ikke sagt noe på. Det er ingenting galt med maten for den er veldig sunn, men det er noe galt med å kun spise kylling, brokkoli og ris. Men kos deg med dietten, du. Du kan få like gode resultater ved å spise variert og riktig. Ja men det tar jo mye lengre tid Anonymkode: bf29e...178
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #12 Skrevet 20. desember 2016 Det høres ut som en god metode til å ende opp med å miste all matglede og i verste fall ende opp med spiseforstyrrelser. Hva gjør du når dietten er over? Nei, dette høres ikke ut som noen god metode. Spis det gjerne som middag, men ikke alle måltider. Få i deg mer fett enn dette kosttilskuddet du nevner. Anonymkode: 7861b...682 8
penny_ Skrevet 20. desember 2016 #13 Skrevet 20. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men det tar jo mye lengre tid Anonymkode: bf29e...178 Ikke nødvendigvis. Det kommer an på hvor mye du spiser og hvor mye du trener... Dette ser ut som en veldig begrenset versjon av PSMF, og PSMF er i utgangspunktet en diett med mange begrensninger. Endret 20. desember 2016 av penny_ 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Skrevet 20. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ut som en god metode til å ende opp med å miste all matglede og i verste fall ende opp med spiseforstyrrelser. Hva gjør du når dietten er over? Nei, dette høres ikke ut som noen god metode. Spis det gjerne som middag, men ikke alle måltider. Få i deg mer fett enn dette kosttilskuddet du nevner. Anonymkode: 7861b...682 Tenker ikke å spise dette hele livet. Når dietten er over tenker jeg å spise mer variert og sunn mat. Bare ikke i sånne enkle mengder som bare kylling ris og brokkoli. Anonymkode: bf29e...178
Pringle Skrevet 20. desember 2016 #15 Skrevet 20. desember 2016 Hva er å meale maten? Nei, det er nok en veldig dårlig idé, og om du prøver så vil du lengte etter alt det du ikke "kan" spise, sånn at når dietten slutter (enten fordi den er ferdig, eller fordi du er "ferdig"), kommer du til å kaste deg over det mest kaloririke og næringsfattige du finner, bare for å få noe som smaker. Sunt kosthold er ganske lett å få til: regelmessig, variert og balansert inntak av mat du liker (og ingenting du ikke tåler). Du kan ta deg gift på at du ikke kommer til å tåle synet, engang, av kylling, brokkoli og brun ris, før det har gått en uke. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Skrevet 20. desember 2016 2 timer siden, Pringle skrev: Hva er å meale maten? Nei, det er nok en veldig dårlig idé, og om du prøver så vil du lengte etter alt det du ikke "kan" spise, sånn at når dietten slutter (enten fordi den er ferdig, eller fordi du er "ferdig"), kommer du til å kaste deg over det mest kaloririke og næringsfattige du finner, bare for å få noe som smaker. Sunt kosthold er ganske lett å få til: regelmessig, variert og balansert inntak av mat du liker (og ingenting du ikke tåler). Du kan ta deg gift på at du ikke kommer til å tåle synet, engang, av kylling, brokkoli og brun ris, før det har gått en uke. Altså om jeg ser at maten gir resultatet så blir jeg ikke lei. Anonymkode: bf29e...178
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #17 Skrevet 20. desember 2016 (endret) Men om underernæring og mangelsykdom er det du ønsker så gir vel denne dietten nettopp disse resultatene. Anonymkode: 86bd3...3f6 Endret 23. desember 2016 av lillesky 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #18 Skrevet 20. desember 2016 (endret) På 20.12.2016 den 17.54, AnonymBruker skrev: Men om underernæring og mangelsykdom er det du ønsker så gir vel denne dietten nettopp disse resultatene. Anonymkode: 86bd3...3f6 Så dette er ikke bra å spise, som han her gjør? Anonymkode: bf29e...178 Endret 23. desember 2016 av lillesky 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Skrevet 20. desember 2016 hvor gammel er du og hvor lenge har du tenkt til å spise dette? Dette er diettmat og ikke vanlig mat. Når jeg skal ned i fettprosent etter en stund med bygging pleier jeg å spise 3 måltider med kylling, brunris og brokkoli (og masse andre grønnsaker) . MEN det er veldig viktig å få i seg det fettet kroppen trenger som man da må spise i TILEGG til kyllingen. Utenom disse tre måltidene spiser jeg frokost (havregrøt-nøtter-og kesam) og kveldsmat. Du overlever ikke på kun 3 måltider med bare kylling, ris og brokkoli i lengden. Anonymkode: a992c...686
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #20 Skrevet 20. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: hvor gammel er du og hvor lenge har du tenkt til å spise dette? Dette er diettmat og ikke vanlig mat. Når jeg skal ned i fettprosent etter en stund med bygging pleier jeg å spise 3 måltider med kylling, brunris og brokkoli (og masse andre grønnsaker) . MEN det er veldig viktig å få i seg det fettet kroppen trenger som man da må spise i TILEGG til kyllingen. Utenom disse tre måltidene spiser jeg frokost (havregrøt-nøtter-og kesam) og kveldsmat. Du overlever ikke på kun 3 måltider med bare kylling, ris og brokkoli i lengden. Anonymkode: a992c...686 Overlever gjør hun nok. Hvis det er målet. Anonymkode: 06bc5...b2d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå