AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #1 Del Skrevet 20. desember 2016 I år skulle jeg feire jul med svigers, men det blir ikke noe av. Jeg ble dumpet i går Svigermor ringte istad og sa jeg var hjertelig velkommen til å feire med de, men jeg takket nei. Det kommer bare til å bli kleint og jeg vil ikke se han. Alle kommer til å merke den dårlige stemningen. Men min familie har leid en hytte over 1 time herfra. Det går Ingen busser opp dit. Problemet er at jeg ikke har lappen og det er fult i bilene. Bilen til mamma skal hun, stefar, bestemor og mine yngre søsken sitte. I den andre bilen, så skal stebror, dame og to barn sitte pluss en stor hund i bagasjerommet. De skal være der fra fredag til mandag. Pluss det er ikke nok soverom. Mamma og stefar har kun en bil. Så kan virke som jeg må feire jul alene Kunne ikke han heller ha dumpet meg etter jul i alle fall? Han dumpa meg fordi han er lei av meg og han vil være singel. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 7c17a...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Del Skrevet 20. desember 2016 Ta en taxi. Anonymkode: 8e274...f20 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Del Skrevet 20. desember 2016 Nå kommer jeg bare opp med idéer -Dersom du har noen form for kontakt med et gamlehjem kan du sikkert få være der, bare hyggelig det -Lete på Finn og diverse etter andre enslige -Varmestuens venner som frivillig -Feire alene hjemme med tv og god mat -Betale venn for å kjøre deg opp/hente til hytta og ha med camping-madrass i bilen -Feire med venner eller fadderfamilie Anonymkode: 295c3...340 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 Populært innlegg #4 Del Skrevet 20. desember 2016 1 time er da ingenting å kjøre ekstra for å hente en person. Hadde du vært min datter så hadde jeg selvsagt kjørt og hentet deg. Hvis de er på hytta, så har de likevel fri og burde ha tid til at en eller annen kommer å henter deg. Anonymkode: a9fdc...63b 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hjertefisk Skrevet 20. desember 2016 Populært innlegg #5 Del Skrevet 20. desember 2016 Burde være en enkel sak dette! Foreldrene dine kjører den ene timen tilbake, plukker deg opp og kjører deg til hytta! Ingen foreldre lar ungen sin feire jul helt alene. På turen stopper dere innom Biltema og kjøper en oppblåsbar madrass også sover du der det er plass. Skjønner ikke at dette er så stort problem? En time er ikke så langt å kjøre. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Del Skrevet 20. desember 2016 Nei, så kjipt! Har du snakket mned mamma eller stefar? Kan de kjøre to runder , kanskje? Eller finne en annen løsning? Taxi kan jo bli ganske dyrt om det tar 1 time å kjøre.. Håper det ordner seg for deg. Enig i at det var et kjipt tidspunkt å dumpe deg på. Anonymkode: 16ab6...dde 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #7 Del Skrevet 20. desember 2016 Det er ingen buss eller tog som går i samme retning engang? Du kan jo ta buss nærmere hytta, for å så bli henta av foreldrene eller bror. Også å kjøre i en time for å hente en søster, sånn at hun ikke må feire jul alene, det synes jeg ikke er for mye å be om heller. Anonymkode: 140b5...ccc 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #8 Del Skrevet 20. desember 2016 Utrulig spesielt om ikke mora di kan kjøre tilbake etter deg da? Anonymkode: af88a...213 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. desember 2016 #9 Del Skrevet 20. desember 2016 Selv min svigerfamilie ville kjørt frem og tilbake til hytta en ekstra gang og vi har nesten tre timers reisevei en vei. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #10 Del Skrevet 20. desember 2016 Stebror og dame har to biler, men han sa den ene bilen ikke funket. Mamma sa det blir for langt å kjøre over to timer ekstra. Taxi har jeg ikke råd til. Men jeg skal høre om jeg kanskje kan feire med en venninne. Jeg vet hun skal feire med foreldrene hjemme. Når de ikke vil hente, så lar jeg det ligge. Pappa er dø. Anonymkode: 7c17a...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. desember 2016 #11 Del Skrevet 20. desember 2016 8 minutter siden, Hypnosee skrev: Burde være en enkel sak dette! Foreldrene dine kjører den ene timen tilbake, plukker deg opp og kjører deg til hytta! Ingen foreldre lar ungen sin feire jul helt alene. På turen stopper dere innom Biltema og kjøper en oppblåsbar madrass også sover du der det er plass. Skjønner ikke at dette er så stort problem? En time er ikke så langt å kjøre. Dette - løsningsorientert er bedre enn selvsentrert spesielt i julen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #12 Del Skrevet 20. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stebror og dame har to biler, men han sa den ene bilen ikke funket. Mamma sa det blir for langt å kjøre over to timer ekstra. Taxi har jeg ikke råd til. Men jeg skal høre om jeg kanskje kan feire med en venninne. Jeg vet hun skal feire med foreldrene hjemme. Når de ikke vil hente, så lar jeg det ligge. Pappa er dø. Anonymkode: 7c17a...266 Så leit at de ikke vil hente deg ts Jeg hadde aldri latt hverken mitt barn eller stebarn sitte alene i julen, og spesielt ikke rett etter å ha blitt dumpa. Jeg hadde kjørt i ganske mange timer for å hente, og jeg synes det er smålig av familien din. Håper du får feire sammen med venninden din Anonymkode: a9fdc...63b 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 20. desember 2016 #13 Del Skrevet 20. desember 2016 Har du i det hele tatt spurt om noen kan hente deg? Noen kan vel kjøre to ganger. Men i bilen med din stebror er det vel plass til en til? Eller så kan du feire jul alene, det er bare du selv som kan gjøre det kjedelig eller gøy. Hva du gjør det til selv! Hvis du nå kan feire jul med ei venninne så kan jo det også bli veldig koselig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #14 Del Skrevet 20. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stebror og dame har to biler, men han sa den ene bilen ikke funket. Mamma sa det blir for langt å kjøre over to timer ekstra. Taxi har jeg ikke råd til. Men jeg skal høre om jeg kanskje kan feire med en venninne. Jeg vet hun skal feire med foreldrene hjemme. Når de ikke vil hente, så lar jeg det ligge. Pappa er dø. Anonymkode: 7c17a...266 Uff, vil så gjerne gi deg en god klem Jeg forstår jo at ikke alle familier er så hjertevarme eller glade i hverandre, men at en mor å nekte å hente sin hjerteknuste datter hjem til jul er forferdelig trist. Jeg vet ikke hvorfor dere har et så dårlig forhold, eller om dere begge er skyld i det. Men jeg håper uansett at du finner noen å feire jul med, og at du etter hvert finner deg en snill mann å elske slik at dere sammen kan skape en langt mer inkluderende og hjertevarm familie enn den du har nå. Anonymkode: af88a...213 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #15 Del Skrevet 20. desember 2016 8 minutter siden, Millimani skrev: Har du i det hele tatt spurt om noen kan hente deg? Noen kan vel kjøre to ganger. Men i bilen med din stebror er det vel plass til en til? Eller så kan du feire jul alene, det er bare du selv som kan gjøre det kjedelig eller gøy. Hva du gjør det til selv! Hvis du nå kan feire jul med ei venninne så kan jo det også bli veldig koselig Jepp. Jeg har ikke sånn kjempe bra forhold med stebror og dama har brekt beinet. Bestemor kjører ikke og mine søsken er under 18. Det er ikke plass i bilen. De må ha plass til bagasje og. Jeg skal heller høre med en venninne Anonymkode: 7c17a...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #16 Del Skrevet 20. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så leit at de ikke vil hente deg ts Jeg hadde aldri latt hverken mitt barn eller stebarn sitte alene i julen, og spesielt ikke rett etter å ha blitt dumpa. Jeg hadde kjørt i ganske mange timer for å hente, og jeg synes det er smålig av familien din. Håper du får feire sammen med venninden din Anonymkode: a9fdc...63b Signerer denne! Anonymkode: af88a...213 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergtatt Skrevet 20. desember 2016 #17 Del Skrevet 20. desember 2016 For 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stebror og dame har to biler, men han sa den ene bilen ikke funket. Mamma sa det blir for langt å kjøre over to timer ekstra. Taxi har jeg ikke råd til. Men jeg skal høre om jeg kanskje kan feire med en venninne. Jeg vet hun skal feire med foreldrene hjemme. Når de ikke vil hente, så lar jeg det ligge. Pappa er dø. Anonymkode: 7c17a...266 Kondolerer så mye for din far. Som andre har sagt ville jeg ha hentet deg om jeg var din venn, bekjent, mor, bror eller hva som helst. Hadde hatt veldig dårlig samvittighet og ikke klart å ha en fin jul meg om jeg visste at min bror eller søster som nettopp var dumpa satt alene i julen. Men ikke så mye du kan gjøre med en så kjip familie. Fnin deg noen fine mennesker som har litt medmenneskelighet. Eller gi litt av deg selv til andre som er alene eller trenger hjelp i jula. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 20. desember 2016 #18 Del Skrevet 20. desember 2016 Trist at ingen vil hente deg. Hadde skjønt om det var flere timer det var snakk om, men det er jo bare en time. Burde ikke være noe problem. Kjipt å bli dumpet rett før jul og skjønner du ikke har så lyst til å feire med svigers. Synes han er ego. Håper du kan feire jul med venninnen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Del Skrevet 20. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stebror og dame har to biler, men han sa den ene bilen ikke funket. Mamma sa det blir for langt å kjøre over to timer ekstra. Taxi har jeg ikke råd til. Men jeg skal høre om jeg kanskje kan feire med en venninne. Jeg vet hun skal feire med foreldrene hjemme. Når de ikke vil hente, så lar jeg det ligge. Pappa er dø. Anonymkode: 7c17a...266 Dette var trist lesning. Finner det så utrolig vanskelig å forstå at ikke mor din kan kjøre de to ekstra timene. Da kan jeg ikke forestille meg hvordan det er for deg som tross alt er den som er i situasjonen. Leit å høre om far din. Håper du kan feire med venninnen din. Sender deg en stor klem <3 Anonymkode: 16ab6...dde 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #20 Del Skrevet 20. desember 2016 Hvor er dette i landet? Jeg har bil og kan sikkert kjøre deg om det er i "min del" av Norge Anonymkode: 61533...40f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå