Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Fikk telefon fra Telenor Mobil i dag, fordi jeg har vært kunde så lenge og ville være kunde i minst 12 mnd. til gav de meg 500 kroner i avslag på neste faktura og 150 kroner i tekstmeldinger. Flere som har fått en slik telefon?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Sannsynligvis har du da feil abonnement. Gå inn på www.telepriser.no og sjekk hvilket abonnement som passer best for deg. Antar at du betaler så mye for et abonnement at det er det samme som at Telenor flår deg. Derfor har de også råd til å gi bort slike summer som du fikk. Var for få dager siden artikler nettopp om at Telenor "ga" bort penger. Du kan se selv hvem som gir bort penger - det er "deg" - du som har feil abonnement. http://www.aftenposten.no/forbruker/article915175.ece og denne http://www.aftenposten.no/forbruker/article915174.ece Dessuten finner du på nett er rekke linker til akkaurat det samme.
Dru Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 De har ringt meg 6-7 ganger i det siste, og hver gang skjønner de at det ikke er noe å hente. Dvs jeg sier ikke nei, men de vil ikke ha meg som kunde pga lavt forbruk. Er ikke uvanlig at folk får slike tilbud. Både Telenor og Netcom er harde på det der. Jeg kjenner flere som har fått et par tusen i ringetid fra Netcom.
coda Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Har fått tilbud om 1.500 kroner (jeg bruker mye mobiltelefon). Regnet nøye på det, og det tilsvarte akkurat differansen mellom det jeg hadde tjent på et billigere abonnement og denne summen. I tillegg måtte jeg da binde meg opp til Telenor for enda en periode, som var et stort minus.
Tuddelidu Skrevet 2. desember 2004 #5 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har fått 500 en gang og 300 nå nettopp. Jeg har djuice kontant, og eneste betingelsen for dette er at jeg er kunde til jeg har fått pengene (kanskej en 5-6 mnd. fram i tid).
koldbruna Skrevet 4. desember 2004 #6 Skrevet 4. desember 2004 Jeg har fått 500 en gang og 300 nå nettopp. Jeg har djuice kontant, og eneste betingelsen for dette er at jeg er kunde til jeg har fått pengene (kanskej en 5-6 mnd. fram i tid). Samme her også!!! Koldbruna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå