Gå til innhold

hei,alle jomfrudamer og menn!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg er en jente på snart 19 og jomfru. Da tenker mange at hun ikke får muligheten, men slik er det ikke. Det er mye vanskeligere å avstå fra sex enn å få, særlig når man er jente!

Men nå har det seg slik, at jeg har det synet på sex. Samleie er noe jeg vil ha med personen jeg elsker. Lyst har vi alle, men noen velger å vente. Jeg er en av dem.

Ville bare si at der flott at noen menn har samme tanker som meg. Finner dem ikke der ute. Jeg vil veldig gjerne ha en gutt som ikke er så erfaren. Men helt klart, forelsker jeg meg, og det viser seg at han har hatt mange partnere før meg, gjør jeg det ikke slutt.

Sex er en fysisk og ikke minst psykisk ting hos meg. Tenker over flott det er å faktisk gjøre det med en du ikke klarer å la være å tenke på, en som elsker deg like høyt. Ja der har dere meg!

Men jeg legger til at jeg aldri masturberer heller, så der er jeg kanskje litt rar, men det tenner ikke. Ikke alle jenter som gjør det.

Er jeg jomfru og 24 år gjør det meg ikke stort, for da har jeg ikke funnet den rette enda!

Så hei til alle dere som ventet og fortsatt venter(og dere som elsker sex, hei til dere og :wink: )

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge du gjør det av din egen vilje og ikke tar deg kontrollere av familie eller religion så må du gjerne vente til du er 40 for min del :)

Gjest mr.garvin
Skrevet

Vent gjerne og til du er 60 og for min skyld.

Kunne aldri tenkt meg å blitt sammen en jomfru som er over 20 år! Uerfarne jenter er rett og slett en turn off spør du meg. Kan heller ikke se for meg at de er noe særlig kåte eller har den samme seksual apettiten som meg!

De få jomfru jentene jeg har hatt meg med var en skikkelig ned tur, rett og slett...

Hadde selv sex med ei jevnaldrende jente når jeg var 14...det ble så som så...men ble mye bedre etter hvert da..

Gjest Anonymous
Skrevet
Hadde selv sex med ei jevnaldrende jente når jeg var 14...det ble så som så...men ble mye bedre etter hvert da..

Ting er sikkert litt bedre nå som du er seksten, men vent til du blir gammel nok til å få sjansen på en jente over 20, og du skal se de nok er noen par hakk bedre. Selv om de har hatt færre elskere enn dine 16-årige venninner.

Gjest Gutt23**
Skrevet

Bra det faktisk finnes slike jenter som deg der ute også. Virker som det er langt mellom hver av dere. Men føler alikevel at det er verdt ventingen.

Jeg har det helt likt som deg "urørt"

Skrevet

hehe,takk for støtten for jeg si!

Det virker for meg som om folk tror at de som venter synes sex er ekkelt eller at vi ikke er i stand til å føle lyst på kroppen.

Og da tenker noen, hva faen er vitsen med å holde igjen, sant? Vel noen har ulike verdier, og setter samleie ganske høyt og ikke noe man gjør hver gang man er kåt. Finner ikke en mann bare fordi kroppen vil ha nærhet.

Men helt klart noen tenker mer ¨på det enn andre, egentlig først nå jeg blir riktig nysgjerrig....

Gutt23:glad det er gutter som meg og, blir litt glad. Fått høre at jeg krever for mye, men det finnes noen, kjekt å vite... :wink:

Gjest Mother Mary
Skrevet

At jomfruer ikke er kåte er en myte. Jeg er veldig gammel jomfru, og kåt. Jeg onanerer og venter for å si det sånn...

noen av oss kan bære på opplevelser vi måtte bearbeide og så har det bare blitt sånn....

Gjest Valhalla
Skrevet

Vel skal du finne en med samme verdier og som ikke "venter" (altså muligheten ikke har bydd seg) må du vel antagelig til konservative kristne miljøer :wink:

Skrevet

så egentlig bør du hoppe til sengs med første fyren du ser etter du er fyllt 16 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...