AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg planlegger å kjøpe noen sølvmynter til tantebarna mine. Ikke noe mengder med andre ord, max en 10 mynter i året. Er det noen nettbutikker som kan anbefales? Ser mye dukker opp på google, men for alt jeg vet kan det være aluminium de selger. Anonymkode: 18ea1...7a7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Samlerhuset og Riibe er trygge. Men IKKE kjøp medaljer. Det er svindel.. Anonymkode: 35d19...0da
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 På 12/19/2016 den 22.20, AnonymBruker skrev: Samlerhuset og Riibe er trygge. Men IKKE kjøp medaljer. Det er svindel.. Anonymkode: 35d19...0da Takk for svar Jeg har kikket litt på apmex.com og silverinvest.no, er det noen som har erfaringer med de? Apmex frister voldsomt, er bedre utvalg der, og siden det er gaver til barn så vil favoritt dyr ol være artig om jeg får det til. Men hvordan blir det med toll og tull? Etter det jeg får inntrykk av så er mynter tollfritt å importere, eller misforstår jeg noe? Anonymkode: 18ea1...7a7
Sheherasade Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 https://tavex.no/no/ Har ikke brukt dem, men har veldig godt inntrykk av dem.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 Er ikke slike ting nærmest svindel uansett da ? Er dette virkelig verdt prisen? Anonymkode: b6a2a...b52 1
Sheherasade Skrevet 26. desember 2016 #6 Skrevet 26. desember 2016 Problemet er at man må oppbevare dem et trygt sted. Det er jo verdt en del, og har man ikke safe eller noe kan man risikere at de blir stjålet. Dessuten kan det jo være vanskelig å løse dem inn og få penger for dem om man er i pengeknipe. Da må man vite hvem som faktisk kjøper slikt til den rette prisen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Hvis jeg var deg ville jeg gått til en mynthandler i oslo, hvis det er der du bor, ville ikke gitt vekk ei krone til de svindlerne i samlerhuset. Anonymkode: b2040...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå