AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har høyere utdannelse, men blir veldig fort rastløs og kjeder meg på kveldingen. Jeg har nå fullført en ekstra utdanning bare for moro skyld (som privatist). Har lært mye nytt underveis og lurte på om jeg skulle kaste meg på enda et nytt studium. Ser dette håpløst ut på cven? Evnt trenger jeg ikke å ta det med på cven. Og ja, jeg vet jeg er sær. Anonymkode: 50452...521
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Jobber du samtidig, da? Jeg syns det er sært å være for lenge ute av arbeidsmarkedet, men vet jo ikke om du tar utdanningen ved siden av jobb... Anonymkode: 8b165...4c8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Synes selv det er kjekt å lære nye ting, har selv studert mye forskjellig Men så lenge du jobber med noe ellers så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 74ff7...4bf
Forundret.. Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Så lenge du også jobber så er det jo bare flott.
CoolSistah Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Det må jo være den perfekte måten å leve på! Så lenge du har kapasitet til det, hvorfor ikke? Om man lar være å jobbe for å studere stiller jo saken seg litt annerledes, men siden du nevner at du har litt ekstra tid på kvelden regner jeg med at du jobber dagtid😊 Det er så imponerende at folk klarer både jobb og studier, jeg blir helt utslitt av bare en av delene. Kudos til dere!
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #6 Skrevet 20. desember 2016 Du kan fremstå vinglete for potensielle arbeidsgivere. De fleste arbeidsgivere ønsker å ha trygge og stabile arbeidstakere. En CV som består av mange utdannelser kan virke som om du ikke har en klar målsetning karrieremessig og at du lett bytter karrierevei. Det er lite attraktivt for flere arbeidsgivere. Samtidig kan det gi et inntrykk av at du liker å ha flere baller i luften på en gang og liker å utfordre deg selv. Dersom det er relevant for jobben du søker på ville jeg ha tatt det med i CV'en. Hvis ikke måtte jeg ha tatt en vurdering på det. Det kan jo ikke jeg gjøre når jeg ikke kjenner til deg og din bakgrunn. Anonymkode: d3f72...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå