AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jada, jada... snakk om å ha skaffet seg "problemer" helt på egenhånd Jeg har fått en klump under leppa som er litt øm dersom jeg klemmer på den. Har sendt mail til klinikken i håp om at de evt. kan fjerne den, men jeg veet jeg burde lest meg bedre opp før jeg lot folk stikke i leppene mine. Har lest at stoffet de bruker til å fjerne restylane, altså hyaluronidase, kan fremkalle alvorlige allergiske reaksjoner og ta livet av folk??? Jeg har helseangst deluxe, så burde absolutt ikke gjort dette i første omgang. Har til gode å lese at noen mister livet som følge av ekte restylane, noe jeg er sikker på at det er.. Er ikke påvist å være allergisk mot noe spesielt fra før, da. Er det trygt å stole på at dette går bra? Noen erfaringer??? Anonymkode: d0a15...115
Leoria Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Tok du nylig?? Men hva om å be behandleren massere leppene og kanskje fjerne klumpen på den måten?? Hvor tok du det hen?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Lenge siden tok du? Denne klumpen kan bedre seg siden den fortsatt er øm. Hyalase brukes til å fjerne, man setter alltid en liten dose på underarmen først, for å se om personer reagerer. Jeg har tatt det, merket ingenting. Anonymkode: 5141d...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå