Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jada... snakk om å ha skaffet seg "problemer" helt på egenhånd :phaedra: Jeg har fått en klump under leppa som er litt øm dersom jeg klemmer på den. Har sendt mail til klinikken i håp om at de evt. kan fjerne den, men jeg veet jeg burde lest meg bedre opp før jeg lot folk stikke i leppene mine. Har lest at stoffet de bruker til å fjerne restylane, altså hyaluronidase, kan fremkalle alvorlige allergiske reaksjoner og ta livet av folk??? Jeg har helseangst deluxe, så burde absolutt ikke gjort dette i første omgang. Har til gode å lese at noen mister livet som følge av ekte restylane, noe jeg er sikker på at det er.. Er ikke påvist å være allergisk mot noe spesielt fra før, da. Er det trygt å stole på at dette går bra? Noen erfaringer??? 

Anonymkode: d0a15...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du nylig?? Men hva om å be behandleren massere leppene og kanskje fjerne klumpen på den måten?? Hvor tok du det hen?

Skrevet

Lenge siden tok du? Denne klumpen kan bedre seg siden den fortsatt er øm. Hyalase brukes til å fjerne, man setter alltid en liten dose på underarmen først, for å se om personer reagerer. Jeg har tatt det, merket ingenting.

Anonymkode: 5141d...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...