showgirl Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hei! Har Tele2 og er ikke fornøyd nå verken med service eller prisene deres. Sender en god del sms/mms og ringer mindre. Noen som har noen operatører å anbefale? Chess? Hva med DJ Juice NonStop eller NetComs smsMania?
MiniMjau Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 sjekk www.telepriser.no der kan du taste inn forbruket ditt, og se hvilke abb. som er billigst for deg.
Gjest Cerise Skrevet 2. desember 2004 #3 Skrevet 2. desember 2004 Jeg har talkmore og er veldig fornøyd med det,ingen faste avgifter og 43 pr sms.
Selma Skrevet 3. desember 2004 #4 Skrevet 3. desember 2004 Jeg har Chess og er veldig fornøyd http://www.chess.no/
Heidipia:) Skrevet 5. desember 2004 #5 Skrevet 5. desember 2004 Har netcom young talk, i tilegg har jeg nå fått smsmania koster 200kr ekstra i mnd uavhengig av hvilket abonement du har. Så for 200kr ekstra i mnd kan du sende 2000meldinger tror jeg det var. Så da kan du skrive sms til krampa tar deg er forøvrig veldig fornøyd med netcom i seg selv:)
Gjest Lilleulv Skrevet 5. desember 2004 #6 Skrevet 5. desember 2004 Har netcom young talk, i tilegg har jeg nå fått smsmania koster 200kr ekstra i mnd uavhengig av hvilket abonement du har. Så for 200kr ekstra i mnd kan du sende 2000meldinger tror jeg det var. Så da kan du skrive sms til krampa tar deg er forøvrig veldig fornøyd med netcom i seg selv:) Ja det hadde jeg før. Var genialt det Men jeg ble gal av sånn kontantkort-ordning så orka ikke mer. ellers er djuice bra for de som sender mye sms. jeg ville nok hatt en av de to...
showgirl Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2004 Ja tenker på sms mania eller dj juice nonstop. Men ser ikke at de er med i www.telepriser.no når jeg prøver å taste inn mitt forbruk av mobilen. Kanskje dj juice er tingen for meg? Sender MYE sms,ringer fint lite.
Gjest happyending Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 Djuice nonstop koster 299 i mnd, du kan sende så mange sms du orker og du ringer for 1,39 til mobil og 2,99 til hustelefon.. Hvis du syns prisen til hustelefon er mye, så tenk etter hvor mye du faktisk ringer til hustelefon før du avgjør det.. I tillegg, hvis du vil binde deg, så kan du få en veldig billig telefon på kjøpet.. =) Jeg bruker djuice nonstop og det lønner seg hvis du ringer lite og sender 12-15 sms til dagen =)
Gjest Kaffegjesten Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 Det finnes MANGE abonnementer som er biilligere en Djuice nonstop. Tok bare som et eksempel Chess Move og du vil spare ca kr 50 pr mnd FØR du begynner å ringe hvis du bare sender antallet SMS du nevner, samme forhold vil det være hvis du benytter Tele2 Scratch. Hvis du sender mer enn ca 30 SMS om dagen da endrer forholdet seg slik at Djuice nonstop blir billigere. Velg noe annet enn Telenor djuice nonstop, da ringer du billigere også, ikke minst gjelder dette ved de to nevnte abonnementer
showgirl Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2004 Vil tro at jeg sender ca 30 sms om dag,ringer fint lite og minimalt til hustlf. Kan Dj Juice NonStop være noe for meg? Forsto ikke helt hva du Kaffegjest mente med å velge noe anna enn Telenor djuice nonstop? Mener du Chess Move eller Tele2 Scratch? Yakk, jeg er så treg idag
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. desember 2004 #11 Skrevet 8. desember 2004 Det jeg mente var at jeg ville valgt et annet abonnement en Telenor's djuice non stop hvis jeg sendte færre enn 30 SMS om dagen, f eks Chess Move eller Tele 2 scratch, men det finnes andre også. Happyending antydet jo at det var aktuelt med 12 - 15 SMS og da finnes flere abonnement som er billigere enn Telenor's djuice non stop. Er du oppe i 30 om dagen er Telenor's djuice non stop meget konkurransedyktig. Jeg regner bare litt på det og så jo raskt hvordan det lå an. Poenget mitt var bare at for å spare penger/være litt prisbevisst bør du lete deg frem til det abonnement som er billigst og best for deg - og da kan det være Telenor's djuice non stop, Chess, Tele 2 eller ett annet. En her sa også at det finnes abonnement hvor du kan sende 2000 SMS i mnd. Skrekk og gru! Jeg sender kanskje 1 SMS om dagen, har ikke det kjempebehovet for å meddele meg til en hver tid. Beste som er er å SLÅ AV mobiltelefonen.
Gjest happyending Skrevet 8. desember 2004 #12 Skrevet 8. desember 2004 12-15 sms om dagen i forhold til andre abonnementer fra telenor.. =) Jeg er fullstendig klar over at det finnes andre, billigere abonnementer når det gjelder tekstmeldinger enn telenor.. Men har du telenorabonnement og sender såpass med meldinger, så lønner det seg med djuice nonstop.. Om ikke så kan du bytte til en annen operatør og få lavere enhetspris pr sms.. Det du _aldri_ gidder å fortelle, kaffegjesten, er at det er veldig få som tilbyr en subsidiert telefon når du tegner abonnement.. Hvis du kan spare 2000 kr på en telefon du kjøper, så blir faktisk det ganske mange tekstmeldinger hos andre operatører...
Gjest Kaffegjesten Skrevet 8. desember 2004 #13 Skrevet 8. desember 2004 Klart jeg kunne fortelle at du får kjøpt "billige" mobilabonnement hos Telenor. Hvis man tar utgangspunkt i en mobilbruk som ligger noe mellom mine barn og meg selv kan det aldri lønne seg å kjøpe en subsidiert telefon. Dette har jeg regnet på så mange ganger - jeg gidder ikke betale penger for å få en telefon. Dessuten finnes det så mange andre tilbydere som er mye billigere en Telenor, men problemet oppstår kanskje hvis det har seg slik at man MÅ HA et Telenorabonnement. Ikke skjønner jeg hvorfor, men det er ikke så farlig. Heldigvis er det slik her i landet at du kan ha akkurat det telefonabonnementet du vil ha, du kan bruke dine penger på det du vil og du kan kjøpe den telefonen du måtte ønske. Jeg har ikke "råd" til å ha et Telenorabonnement, dvs jeg gidder ikke sponse Telenor. Jeg skjønner iallefall det som har stått i avisene i det siste om regneferdigheter blant ungdom. Den må være dårlig eller så betaler de ikke sitt mobilabonnement selv. Vi litt opp i åra får klare oss selv.
Gjest happyending Skrevet 8. desember 2004 #14 Skrevet 8. desember 2004 Jeg tror ikke noe på at du ikke har _råd_ til å ha et abonnement hos telenor, jeg tror heller problemet ligger i at du bare _har noe imot_ telenor.. Jeg møter mange som deg i min hverdag, og det er helt greit.. Jeg sier jo ikke at telenor _er_ billigst, jeg sier at telenor _kan være_ billigst.. Du ser forskjellen går jeg ut fra? Og ja, jeg har regnet på det selv, og for meg vil det absolutt lønne seg å bruke djuice nonstop med sponsa telefon.. Og går den i stykker pga meg, så har jeg forsikring og feiler det den noe annet så går det på garanti, ganske enkelt, derfor gjør det ikke noe å binde meg for et år, jeg skifter ikke ut telefonen såå ofte... Og det går jeg ut fra at ikke du gjør heller siden du ikke har råd til å bruke telenor som du sier =)
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #15 Skrevet 13. desember 2004 Chess easy, og er veldig fornøyd. Fast abo, ingen avgifter, 48 øre pr sms, 99 øre pr minutt uansett hvem og når jeg ringer.
Grooo Skrevet 14. desember 2004 #16 Skrevet 14. desember 2004 Har du Telenor får du sende 100 gratis sms om dagen fra nettet nå i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå