RHS Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Hei, Jeg var med min niese og nevø og deres mor i går. Da mor skulle inn i butikken skulle jeg vente utenfor med barn, og for å holde dem hos meg sa jeg at jeg hadde en kjempe spennende hemmelighet. Gutten 8 år sier han vil høre, og jeg tenker meg ikke om og sier hun er en raring 4 år (kjempeteit gjort av meg). Jeg ser han skrur igjen sin brus klar for å ta igjen og begyner å slå meg flere ganger, så hardt han kan på armen. Jeg ser på han og sier rolig "det der er ikke greit, å slå andre er ikke greit". Vi diskuterer litt og jeg sier også at min kommentar om lillesøster var helt feil, og beklaget. Han ble flau da jeg allikevel konstanterte at å slå, det gjør vi ikke. Så gikk han men kom tilbake da jeg ropte. Slik er han ofte, og jeg oppfører meg alltid interessert og høflig. Jeg er ikke ordentlig tante så deg vil han ikkd kalle meg heller. Vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det, har ikke egne barn selv. Gaver han har fått vil han ikke ta med hjem, og han kan finne på å si at jeg ikke kan være hos dem. Prøver aldri å oppdra, men sier ifra hvis det er slåing eller sttgge ord om at det ikke er greit. Noen innspill?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Hva gjør moren med denne oppførselen? Anonymkode: 20295...469 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner jo gutten ble frustrert og lei seg. Du bygde opp spenningen med en hemmelighet. Han fikk store forhåpninger og du slang dritt. Hvis du pleier og gjøre slike småting så kan jeg skjønne han ikke vil kalle deg tante. Virker ikke som noe fin kjemi. kan jo godt hende dette ikke stemmer. Men ut i fra det lille jeg vet herfra er det min teori. Anonymkode: 10092...79b 6
RHS Skrevet 19. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2016 Jeg forklarte hva som hadde skjedd, da forklsrte hun at ordet "rar" betydde søt på svensk (jeg har svensk samboer), og om meg sa hun "hun er en raring selv. Gutten gikk fort oss fordi mor deres leilighet og skrek hva jeg hadde gjort. Jenta sa "her bor ikke du!". Da sa mor og smålo "jøss så hyggelig dere er i dag da" liksom ironisk, som ikke barn forstår. Jeg vil gjerne fungere som en tante, men når jeg spør om barna hadde det hyggelig med meg sost sier hun "vet ikke", og snur seg til jenta og snakker om det jeg og jenta gjorde sist vi var sammen, men da deres andre tante og bestefar var med henne.
RHS Skrevet 19. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2016 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo gutten ble frustrert og lei seg. Du bygde opp spenningen med en hemmelighet. Han fikk store forhåpninger og du slang dritt. Hvis du pleier og gjøre slike småting så kan jeg skjønne han ikke vil kalle deg tante. Virker ikke som noe fin kjemi. kan jo godt hende dette ikke stemmer. Men ut i fra det lille jeg vet herfra er det min teori. Anonymkode: 10092...79b Ok, det er første gang jeg har sagt noe så lite gjennomtenkt, så forstår han ble sint, men viste ikkd at en slik reaksjon var å forvente bare. Endret 19. desember 2016 av RHS
RHS Skrevet 19. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør moren med denne oppførselen? Anonymkode: 20295...469 Jeg forklarte hva som hadde skjedd, da forklsrte hun at ordet "rar" betydde søt på svensk (jeg har svensk samboer), og om meg sa hun "hun er en raring selv. Gutten gikk fort oss fordi mor deres leilighet og skrek hva jeg hadde gjort. Jenta sa "her bor ikke du!". Da sa mor og smålo "jøss så hyggelig dere er i dag da" liksom ironisk, som ikke barn forstår. Jeg vil gjerne fungere som en tante, men når jeg spør om barna hadde det hyggelig med meg sost sier hun "vet ikke", og snur seg til jenta og snakker om det jeg og jenta gjorde sist vi var sammen, men da deres andre tante og bestefar var med henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå