AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Vet bare ikke om han er interessert. Han er helt stille mellom datene. Vært på to og skulle egentlig på en til snart. Blir lei av sånt oppførsel. Hva betyr det? Anonymkode: f9d8c...3cb
solmåneogstjerner Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Hvor lang tid er det snakk om da? De fleste pleier vel å sende et par mld eller noe mellom, i det minste. Men folk er jo forskjellige.... tar du initiativ?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Jeg hadde akkurat samme situasjon, der vi var på dates men ingen kontakt i mellom. Han var veldig fjern, men vi var fortsatt på dates 4 ganger. Til slutt gav jeg rett og slett opp og spurte rett ut siden det tok veldig lang tid. Han svarte at han beklaget seg og ville møte meg samme kvelden. Men så dumpet han meg dagen etterpå og ville ikke fortsette. Det suger, men er man interessert vil man snakke sammen oftere. Men ta intiativ så finner du kjapt ut om han er gira.. Anonymkode: 25ec9...ed2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet bare ikke om han er interessert. Han er helt stille mellom datene. Vært på to og skulle egentlig på en til snart. Blir lei av sånt oppførsel. Hva betyr det? Anonymkode: f9d8c...3cb Jeg møtte en jente på tinder, holdt på i halvt år, jeg tok aldri initiativ til samtale, men når samtalen først var i gang, pratet jeg og hun som bare det. Så det trenger ikke bety at han ikke er interessert Anonymkode: a9366...e01
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Det er uansett turn off at den andre personen er stille mellom datene, og personen kommer sikkert til å fortsette å være stille uansett om man blir sammen med han/hun. Anonymkode: 14770...ac0
Apekatten Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 Når man dater er det normalt å sende meldinger innimellom, men det er ikke alle som liker å chatte over nett. Kanskje han er litt beskjeden? Eller kanskje han ikke er så interessert?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 Ts her. Jeg har fått nok. Har slettet nummeret hans. Blokkert det. Han har også utsatt to av våre dater. Merker det går ut over min selvtillit og stopper meg litt fra å date andre. I starten var han mye mer interessert. Jeg har fått nok. Anonymkode: f9d8c...3cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå