Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er på utkikk etter et bokstativ som jeg kan bruke når jeg leser. Jeg synes imidlertid det ikke er et så stort utvalg. Jeg fant noen som så ganske greie ut på ergostativ.no, men jeg blir litt skeptisk når siden er så lite omtalt når jeg søker på nettet. Er det noen som har kjøpt fra denne siden? Hvis ikke, har dere noen andre lesestativ dere kan anbefale? 

Anonymkode: aad78...8d8

Skrevet

Har ingen erfaring med siden dessverre. Jeg kjøpte the brilliant reading rest på Akademika og er veldig fornøyd med det! Det reddet nakken min.

• 1 år senere...
Skrevet

Er det noen av dere som bruker bokstativ som har nakkeproblemer i utgangspunktet, bortsett fra stiv og støl nakke som alle kan ha innimellom?

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, straamann said:

Er det noen av dere som bruker bokstativ som har nakkeproblemer i utgangspunktet, bortsett fra stiv og støl nakke som alle kan ha innimellom?

Jeg bruker bokstativ, men er ikke noe mer enn støl og stiv siden jeg sitter 12+ timer per dag over bøker og pc. Men en jeg jobber med har problemer med skiver i ryggen (skiveprolaps?) som ikke kan opereres, og han bruker et sånn stativ for å unngå smerter. Vet ikke om det blir noe av det samme, men han bruker alltid stativ til bøkene og klager aldri over smerter eller ubehag mens jeg sitter ofte der og streker på meg og prøver å løse opp stive muskler :fnise:

Anonymkode: fb496...3ce

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker bokstativ, men er ikke noe mer enn støl og stiv siden jeg sitter 12+ timer per dag over bøker og pc. Men en jeg jobber med har problemer med skiver i ryggen (skiveprolaps?) som ikke kan opereres, og han bruker et sånn stativ for å unngå smerter. Vet ikke om det blir noe av det samme, men han bruker alltid stativ til bøkene og klager aldri over smerter eller ubehag mens jeg sitter ofte der og streker på meg og prøver å løse opp stive muskler :fnise:

Anonymkode: fb496...3ce

Vet ikke om jeg helt skjønte det, bruker du stativ eller ikke? Litt rart om kollegaen din med skiveprolaps ikke har smerter hvis dere begge bruker stativ :grinele:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...