Gå til innhold

Korsett

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte dette korstettet. Det er ganske stort i størrelsen, så bestill det i MINST en str. mindre en du har tenkt. Jeg måtte selv bytte.

Sånn rent passform-messig, synes jeg kanskje puppene blei klemt litt flate, men det kommer nok mye an på hvordan du er utstyrt...Ellers var det knallfint!

Skrevet

Jeg har prøvd det og det var helt håpløst!

Jeg har store pupper og de fikk overhodet ikke plass oppi det, samtidig som det var null hold i spilene... Likte det ikke!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er et torsolett ikke korsett!! Et korsett har skikkelige spiler og lar seg stramme ganske mye mer, dessuten koster et skikkelig korsett en del penger...

Et torsolett kan lett bli ubehagelig dersom man strammer det inn, noe som er vitsen ikke sant?

Gjest -theresef-
Skrevet

Beklager...men jeg er ikke så inne på hva som er hva... :oops:

Uansett kjekt å høre hvilke erfaringer dere har. Jeg syns liksom ikke hun ser så 'klemt' ut på bildet, får jo en skikkelig push-up hvertfall? Eller er det bare på bildet? Jeg er ca 80C i vanlig undertøy.

Overdelen i kjolen min er en aning stor, så jeg tenkte ta hvis jeg hadde et fint korsett/torsolett under, så ville den bli bedre utfylt. Vanskelig å sy den inn, da den er tett brodert med perler. (kjolesalongen mente at jeg ikke skulle bruke noe under da,men...)

Skrevet

med c-øcup går det sikkert greit vil jeg tro, men hovedproblemet med dette torsolettet er at det ikke er cup'er i det og at puppene glir ned (så sant de ikke inneholder så mye silikon som det er ut til at dama på bildet har... :ler: ) - for å unngå at de glir må det være skikkelige spiler så det er fast, eller muligheter for å snøre - det er det ikke på dette.

Gjest -theresef-
Skrevet

...skjønner! Noen som har gode tips til noen andre lignende torsolett/korsett??

:)

Skrevet

Det er nesten så man vil si "Dra til Oslo og gå i Beathe Uhse-butikken." Tror det er omtrent like mye nytte i det korsettet som de du finner på BU.

Hvis du har tid, så kan du jo vurdere å kjøpe et korsett fra Gallery Serpentine.

http://www.galleryserpentine.com

Catzy

Skrevet

Vanskelig å si noe om det utifra bildet, men så vidt jeg kan se på bildet og ved å se på prisen, aner det meg at det har spiler av rigeline el. l. Jeg ville definitivt ikke kjøpt et "korsett" som dette, da kvaliteten nok ikke er veldig bra. Rigelinespiler bøyer seg nemlig, og får gjerne en "knekk", slik at det blir stående ut. Jeg vil på det sterkeste anbefale å invistere i et skikkelig korsett (fra f. eks. Vollers) hvis du vil ha noe som holder og som kan brukes mer enn et par ganger.

http://www.vollers-corsets.com/

http://gothic-fashions.com/scripts/prodVie...sp?idproduct=93

http://gothic-fashions.com/scripts/prodVie...sp?idproduct=94

http://www.viciousvenus.com/ProductList.as...ryName=Corsetry

Skrevet

Og jeg har kjøpt korsett fra denne damen:

The Real Deal

Rimelig og rask - nydelige og skikeklige saker. Hun er svensk og syr etter dine mål.

Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare si at skal du har et skikkelig korsett er Vollers noe av det beste du kan kjøpe. Jeg er en skikkelig korsett entusiast og sist jeg var i London dro jeg innom Vollers (de ligger i Portsmouth) og kjøpte meg 2 korsetter. De er ganske "rimelige" til korsetter å være og de blir skikkelig sydd. Dessuten syr de etter mål så du får et som passer akkurat til deg... De sender til Norge, så stikk innom hjemmesiden deres, der står all info du trenger. Husk at de har mange forskellige korsetter. Bla deg frem til du finner et som passer deg(og din lommebok), korsettene kommer dessuten i ganske mange farger.

Lykke til.

Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale å gå i en undertøysbutikk der dere kan få hjelp av folk med erfaring. Jeg fikk veldig bra hjelp og fant et supert torselet som passet meg perfekt til tross for at jeg har en stor bh-størrelse. :-)

Skrevet
Jeg vil absolutt anbefale å gå i en undertøysbutikk der dere kan få hjelp av folk med erfaring. Jeg fikk veldig bra hjelp og fant et supert torselet som passet meg perfekt til tross for at jeg har en stor bh-størrelse. :-)

...får jeg lov å spørre hvor du kjøpte hen?

Takk for masse tips ellers! Jeg skal ta en grundigere kikk nå!!

Skrevet

Korsett må prøves, jeg ville aldri kjøpt det på nett.

Skrevet

...får jeg lov å spørre hvor du kjøpte hen?

Takk for masse tips ellers! Jeg skal ta en grundigere kikk nå!!

Jeg husker ikke hva butikken heter, men den ligger i Øvre Slottsgate ikke langt ifra Egertorget. Like ved Ark.

Skrevet
[Jeg husker ikke hva butikken heter, men den ligger i Øvre Slottsgate ikke langt ifra Egertorget. Like ved Ark.

Arabella heter den! Der fant jeg mitt, og kjempeservice!

M

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet

Arabella har kjempeservice!!

Jeg har dette korsettet og det var helt utenkelig for meg å bruke dette under kjolen. Puppene falt ut, og det var ikke noe spesielt push-up. Tror nok det er damen som har push-up i puppene sine jeg... :wink:

Uansett, det er ikke cup'er i som nevnt tidligere og det har ikke mange nok spiler rundt til å sitte pent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...