Ephemera Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 I siste nummer at Se og Hør står det om Mona Grudt som holder matchvekten med slankekaffen "Coffee Slender". Sitat: "Coffee Slender er et norsk-utviklet kosttilskudd som inneholder kaffe og ekstraktet Svetol, som er utvunnet fra grønne kaffebønner. Ifølge produsenten har Svetol den evnen at det hindrer karbohydrater (sukker, loff, kaker osv.) i å omdannes til fett - slik at det ikke lagres i kroppen." Noen som har prøv denne? Hun understreker at hun trener i tillegg, men så glad som jeg er i ting med karbohydrater så høres dette ganske genialt ut - eller for godt til å være sant? En annen ting er at jeg ikke liker kaffe... :klø: Noen som vet om dette Svetol-ekstraket finnes i andre ting? Hadde jo gått an å prøve det... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Det høres ut som reint sprøyt. rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Tro kan flytte fjell, sies det... Ellers tror jeg at det eneste et slikt produkt slanker, er lommeboka. I tillegg kan det muligens få en til å fokusere mer på matinntak og trening, slik at det er årsaken til en eventuell positiv effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Mona Grudt trenger jo ikke slanke seg, så hvordan kan hun vite at slankekaffen virker? En annen ting er at hun har fått penger for å reklamere for produktet... (eller har kjøpt aksjer i selskapet) Spis normalt og gå en tur i stedet og vekta vil stabilisere seg. "Slankeprodukter" har jeg ikke helt troen på, verken pulverkurer eller dietter man aldri klarer holde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 Nei,hun trenger ikke å slanke seg ,men det er kanskje DERFOR hun holder vekta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2004 #6 Del Skrevet 1. desember 2004 Nei' date='hun trenger ikke å slanke seg ,men det er kanskje DERFOR hun holder vekta?[/quote'] Hallo! Hun får betalt for å si det, og hvor lenge har dette funnets på markedet? For hun har ALDRI vært overvektig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå