Ephemera Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 I siste nummer at Se og Hør står det om Mona Grudt som holder matchvekten med slankekaffen "Coffee Slender". Sitat: "Coffee Slender er et norsk-utviklet kosttilskudd som inneholder kaffe og ekstraktet Svetol, som er utvunnet fra grønne kaffebønner. Ifølge produsenten har Svetol den evnen at det hindrer karbohydrater (sukker, loff, kaker osv.) i å omdannes til fett - slik at det ikke lagres i kroppen." Noen som har prøv denne? Hun understreker at hun trener i tillegg, men så glad som jeg er i ting med karbohydrater så høres dette ganske genialt ut - eller for godt til å være sant? En annen ting er at jeg ikke liker kaffe... :klø: Noen som vet om dette Svetol-ekstraket finnes i andre ting? Hadde jo gått an å prøve det... :oops:
Gjest 1111 Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Det høres ut som reint sprøyt. rett og slett.
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Tro kan flytte fjell, sies det... Ellers tror jeg at det eneste et slikt produkt slanker, er lommeboka. I tillegg kan det muligens få en til å fokusere mer på matinntak og trening, slik at det er årsaken til en eventuell positiv effekt.
Blomsterenka Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Mona Grudt trenger jo ikke slanke seg, så hvordan kan hun vite at slankekaffen virker? En annen ting er at hun har fått penger for å reklamere for produktet... (eller har kjøpt aksjer i selskapet) Spis normalt og gå en tur i stedet og vekta vil stabilisere seg. "Slankeprodukter" har jeg ikke helt troen på, verken pulverkurer eller dietter man aldri klarer holde.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Nei,hun trenger ikke å slanke seg ,men det er kanskje DERFOR hun holder vekta?
Gjest Madam Felle Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Nei' date='hun trenger ikke å slanke seg ,men det er kanskje DERFOR hun holder vekta?[/quote'] Hallo! Hun får betalt for å si det, og hvor lenge har dette funnets på markedet? For hun har ALDRI vært overvektig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå