AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg trenger inspirqsjon👍☺ Ser etter sånne som ikke er knelange så har jeg ikke peil på hva som er fint.. Anonymkode: a9b97...6a6
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Vintersko er sjeldent direkte pent om man skal ha varme sko. Jeg har noen beige, semskede fra Timberland som når litt over anklene. God såle, ikke glatte, varme, men store og klumpete, en fryd å ta på seg joggesko eller sommersko på våren igjen. Anonymkode: 2a6de...a81
Majott Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 Jeg går mye i piggsko om vinteren, for her er det som oftest mye is og snø, også i byen. De er gode og varme, og jeg kan gå trygt overalt. Det er godt når man har to store hunder å gå tur med. Så piggsko er jeg avhengig av. De finnes i mange utgaver. Når det er mulig (dvs når det er strødd nok eller er "fast" vinterføre) går jeg i de skoene og støvlettene jeg bruker til høst og vår. På turer til byen, når jeg ikke skal gå annet enn fra bil til butikk, bruker jeg ankelboots fra Laura Bellariva, Bukela og Gabor. Eller knehøye støvletter fra Front Society eller Gabor. Noen med platåsåle, noen med lav hæl, og noen med høyere hæl. Men det er oftest lav hæl om vinteren! Ingen av disse er typiske vintersko, og ikke vinterforet.
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 North Peak er veldig fornøyd med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå