Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorte sko, gjerne oppsatt hår, enkle øredobber og/eller armbånd. Helst ikke halssmykke pga. høy utringning. Du trenger egentlig ikke tilbehør til kjolen, hvis det ikke er din stil.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, funginger skrev:

Sorte sko, gjerne oppsatt hår, enkle øredobber og/eller armbånd. Helst ikke halssmykke pga. høy utringning. Du trenger egentlig ikke tilbehør til kjolen, hvis det ikke er din stil.

Du har tydeligvis peiling! :) Jeg tror jeg leier deg inn som klesrådgiver til meg selv.. :laugh: 

Skrevet

Utrolig fin kjole! :)

Er enig i at du kanskje ikke trenger så mye tilbehør, fordi overdelen gjør kjolen fremtredende i seg selv. Et enkelt armebånd og/eller en ring, pluss noen små øredobber kan være fint til :) Synes du kam ha håret både oppsatt og nede. 

Skrevet

Takk for svar! 😄 tenker nok at det ikke blir så mye tilbehør. Ble litt klokere nå :)

• Liker 1
Gjest NorahLudoAllis
Skrevet
På 19.12.2016 den 19.28, sajk skrev:

Hei dere!

Jeg syns det alltid er så vanskelig å finne noe å ha på seg. Nå tenker jeg at jeg går for denne kjolen til nyttårsaften : http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/sequin-pocket-gown-301233-14/

Hva syns dere om den? Hva kan jeg eventuellt ha til? 

Hilsen en uten peiling på klær :fnise:

Litt sent svar men: kjolen var supernydelig! Som de andre sier så hadde jeg valgt en oppsatt frisyre, litt "myk" type - eventuelt myke krøller(naturlig). 

Og som øredobb hadde jeg valgt en klar farge på øredobber - noe som passer øynene dine. For eksempel smaragdgrønn, eller lakserosa. Typ ensfarget som dette:

image_168.jpg

Og jeg hadde styrt unna for mye platå på skoene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...