sajk Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Hei dere! Jeg syns det alltid er så vanskelig å finne noe å ha på seg. Nå tenker jeg at jeg går for denne kjolen til nyttårsaften : http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/sequin-pocket-gown-301233-14/ Hva syns dere om den? Hva kan jeg eventuellt ha til? Hilsen en uten peiling på klær
funginger Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Sorte sko, gjerne oppsatt hår, enkle øredobber og/eller armbånd. Helst ikke halssmykke pga. høy utringning. Du trenger egentlig ikke tilbehør til kjolen, hvis det ikke er din stil. 2
Hottrio Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 2 timer siden, funginger skrev: Sorte sko, gjerne oppsatt hår, enkle øredobber og/eller armbånd. Helst ikke halssmykke pga. høy utringning. Du trenger egentlig ikke tilbehør til kjolen, hvis det ikke er din stil. Du har tydeligvis peiling! Jeg tror jeg leier deg inn som klesrådgiver til meg selv..
Magnifique Skrevet 20. desember 2016 #4 Skrevet 20. desember 2016 Utrolig fin kjole! Er enig i at du kanskje ikke trenger så mye tilbehør, fordi overdelen gjør kjolen fremtredende i seg selv. Et enkelt armebånd og/eller en ring, pluss noen små øredobber kan være fint til Synes du kam ha håret både oppsatt og nede.
sajk Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2016 Takk for svar! 😄 tenker nok at det ikke blir så mye tilbehør. Ble litt klokere nå 1
Gjest NorahLudoAllis Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 På 19.12.2016 den 19.28, sajk skrev: Hei dere! Jeg syns det alltid er så vanskelig å finne noe å ha på seg. Nå tenker jeg at jeg går for denne kjolen til nyttårsaften : http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/sequin-pocket-gown-301233-14/ Hva syns dere om den? Hva kan jeg eventuellt ha til? Hilsen en uten peiling på klær Litt sent svar men: kjolen var supernydelig! Som de andre sier så hadde jeg valgt en oppsatt frisyre, litt "myk" type - eventuelt myke krøller(naturlig). Og som øredobb hadde jeg valgt en klar farge på øredobber - noe som passer øynene dine. For eksempel smaragdgrønn, eller lakserosa. Typ ensfarget som dette: Og jeg hadde styrt unna for mye platå på skoene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå