AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Hei, jeg går på UiB samfunnsvitenskapelig fakultet og har meldt meg på et emne hvor jeg ikke har de obligatoriske forkunnskapene. Jeg fikk melde meg på emnet, men det kom samtidig beskjed om at jeg ikke har "forkunnskapene oppfylt". Hva betyr egentlig det? Betyr det at jeg kommer til å bli fjernet fra emnet i fremtiden eller betyr det at jeg likevel får lov til å ta emnet? Emnet som er obligatorisk forkunnskapskrav er et emne jeg egentlig skulle tatt, men som jeg ikke fikk bestått i. Så jeg har jo tenkt til å ta emnet neste år når det kommer opp igjen. Anonymkode: 34063...b75
Gjest moreno Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Hvorfor spør du ikke bare fakultetet?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 4 minutter siden, moreno skrev: Hvorfor spør du ikke bare fakultetet? Fordi jeg synes det er skummelt. Anonymkode: 34063...b75
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Du får ikke gå opp til eksamen selvfølgelig. Anonymkode: 25418...fb7
vscare Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Hvis forkunnskapene er obligatoriske får du nok ikke gå opp til eksamen, nei, pluss at det er en god sjanse for at du kommer til å slite med å henge med i emnet Vil anbefale at du melder deg av igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå