AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg har 2 stebarn og 1 baby. Når barna er hos oss ringer de faren og spør om lov å få venner på besøk. Han er et ja menneske sånn at jeg får plutselig 4 -5 barn stormende inn døren. Det går greit , men det er jeg som er hjemme og det er jeg som må ,,mate,, alle disse barna. I dag er det sånn at babyen har en kraftig betennelse, går på antibiotika og jeg har ikke sovet de 2 siste nettene. Det blir mye sutring og grining på småen. Jeg ba han i dag at vi sier nei til besøket hvis ungene spør. De kan få besøk i morgen. Men, nei. Fullt hus med barn og en kjempe syk. Det blir en del støy og babyen får helt hetta ( vondt i ørene) Måtte bare få det ut Anonymkode: bb6e3...c2d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Da hadde jeg overlatt baby, stebarn og vennene til far straks han kom inn døra. Sørg for å amme babyen rett før du vet faren kommer, gå deg en tur på butikken, en rusletur rundt i nabolaget eller noe i den dur. La far kjenne på følelsen en time eller to... Anonymkode: b9af1...ade 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Reis til foreldrene dine eller ei venninne. La far styre med barna sine og vennene, mate de og det som måtte være. Si til han at du er skuffet over at han ikke forstår at en syk baby + en mor som ikke har sovet på flere døgn behøver ro. Anonymkode: d70bc...3ad 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 Vurderer å reservere hotellrommet, ta babyen og sove der i 2 dager. Brødrene er veldig flinke å ta hensyn og ser at han er veldig syk, men de visste det ikke ( faren sa ingenting) Men 5 gutter i huset blir det en del bråk likevel.Familien min bor ikke i byen. Han sier at han ikke kan noe for at han er for snill far. ts Anonymkode: bb6e3...c2d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å reservere hotellrommet, ta babyen og sove der i 2 dager. Brødrene er veldig flinke å ta hensyn og ser at han er veldig syk, men de visste det ikke ( faren sa ingenting) Men 5 gutter i huset blir det en del bråk likevel.Familien min bor ikke i byen. Han sier at han ikke kan noe for at han er for snill far. ts Anonymkode: bb6e3...c2d "Kan ikke noe for at han er en snill far" what a load of B**** da ville jeg pumpet meg så det er nok melk for en dag så kan far få ta seg av alt mens du får sove ut på et hotell eller noe. Han er ikke en snill far når han lar deg gjennomgå det der! Det er ikke bare barna han skal ta hensyn til, men deg også! Anonymkode: f33c2...94c 5
onyx Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 "at han er en snill far" faller på sin egn urimelighet tatt i betraktning at ett av hans barn faktisk er ganske syk og trenger ro! Da er det ikke snilt å ikke ta hensyn til babyen . Jeg vet ikke hvor store guttene er, men hva med å be de gå til noen andre å leke siden babyen er syk og trenger ro. 3
Outlander Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 hahahaha! Disse fedre herregud. Jeg ville ha faktisk ikke latt disse gutter kom inn i døren. Når de dukket opp ville jeg ha åpnet døren og sagt, beklager gutter, vi har en mini som er dårlig og trenger fred, det passer ikke i dag. Guttene sine foreldre blir nok veldig glad at barna deres også blir mulig smittet av det som herjer i ditt hus. 2
Lou Salome Skrevet 19. desember 2016 #8 Skrevet 19. desember 2016 Men så send dem rett hjem da! Det øyeblikket de kom inn døra burde du bare sendt dem hjem, og bedt faren ringe foreldrene og hørt om deres gutter kunne blitt med. "Det var en misforståelse at far sa ja, for her kan dere ikke være i dag". 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #9 Skrevet 19. desember 2016 Neida, de kom her sultne og så måtte jeg lage mat. Prøvde å få tak i han, men han var i møte. Han kom hjem og beklaget og sa at det var dumt av han, men han er rett og slett for snill far. Disse barna må kjøres hjem og foreldrene er vanligvis på jobb når de slutter på skolen. Jeg orket ikke å kjøre rundt med en gråtende baby i baksetet. Dette er typisk han. ts Anonymkode: bb6e3...c2d
Lou Salome Skrevet 19. desember 2016 #10 Skrevet 19. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, de kom her sultne og så måtte jeg lage mat. Prøvde å få tak i han, men han var i møte. Han kom hjem og beklaget og sa at det var dumt av han, men han er rett og slett for snill far. Disse barna må kjøres hjem og foreldrene er vanligvis på jobb når de slutter på skolen. Jeg orket ikke å kjøre rundt med en gråtende baby i baksetet. Dette er typisk han. ts Anonymkode: bb6e3...c2d Da hadde jeg ringt ham, og foreldrene til guttene. " Det har skjedd en misforståelse, de kan ikke være her og må hentes". Hvis det skjer mange ganger, begynner nok guttene å sjekke med deg først.
Kim91 Skrevet 19. desember 2016 #11 Skrevet 19. desember 2016 Jeg tror egentlig det første dere bør gjøre er å ha en samtale med barna hans om at når de er hos dere, så er det ikke bare pappa som bestemmer! Sett deg i respekt! 2
Glitnir Skrevet 19. desember 2016 #12 Skrevet 19. desember 2016 2 timer siden, Kim91 skrev: Jeg tror egentlig det første dere bør gjøre er å ha en samtale med barna hans om at når de er hos dere, så er det ikke bare pappa som bestemmer! Sett deg i respekt! Men det skal jo ikke være nødvendig for dem å spørre både pappa og stemor. Har én sagt ja må det være greit. Her må de voksne snakke seg imellom først, og deretter fortelle barna hvordan rutinene blir. 1
Outlander Skrevet 19. desember 2016 #13 Skrevet 19. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Neida, de kom her sultne og så måtte jeg lage mat. Prøvde å få tak i han, men han var i møte. Han kom hjem og beklaget og sa at det var dumt av han, men han er rett og slett for snill far. Disse barna må kjøres hjem og foreldrene er vanligvis på jobb når de slutter på skolen. Jeg orket ikke å kjøre rundt med en gråtende baby i baksetet. Dette er typisk han. ts Anonymkode: bb6e3...c2d Hvem er det som bestemmer i ditt hus? Faren? Barna? Tror du må virkelig grow some balls og få orden i huset ditt. Om du ikke vil ha ekstra barn i DITT EGET HJEM er du voksen nok å si ifra.
Forundret.. Skrevet 19. desember 2016 #14 Skrevet 19. desember 2016 Snill far my ass! Han tar jo ikke hensyn til den lille som trenger det mest! Stakkars baby!! Og når det gjelder å ta hensynet til TS så er han jo pil råtten! Han kan komme seg hjem fra jobb og passe guttene sine selv. Hva med å heller sette pris på kona si og se det at han er råheldig for at hun tar vare på guttene hans og baby mens han er på jobb, prøve å forenkle jobben hun gjør istedet for å lage enda mer arbeid og styr fordi han er så feig at han ikke kan si nei til guttene side som mest sannsynlig ville respektert at baby var syk. Fy faen sånne som kaller seg snille når de tar slike valg irriterer meg altså.. 1
Biloba Skrevet 19. desember 2016 #15 Skrevet 19. desember 2016 Når det er du som er hjemme under besøket, er det deg guttene må klarere besøk med. Du bare informerer guttene om det, og at besøk som ikke er avtalt med deg vil du dessverre sende hjem ved ankomst. Det vil de nok unngå. Hvis far vil at de skal ha besøk uansett om det ikke passer for deg, må han komme hjem og stelle for dem selv. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå