AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Katten min fikk medisin for noen timer siden og spydde nå opp bendelorm, noen som vet om hun da skal ha en ny dose med medisin i morgen eller er det unødvendig? Tenkte om noen har opplevd det samme så det ikke er vits i å ringe veterinær Anonymkode: cca75...248
Ginny Skrevet 20. desember 2016 #2 Skrevet 20. desember 2016 Nå har du sikker fått svar, men svarer nå likevel 😊 Så vidt jeg vet er det vanlig at de kvitter seg med orm etter at de har fått medisin. Er det piller eller sånn som du setter i nakken? Med pillene skulle vi gi over flere dager, med den i nakken var det én gang, og ved mer alvorlige tilfeller kunne vi sette ny etter en uke, i fall det var egg men om du er i tvil, ring dyrlegen 😊
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #3 Skrevet 20. desember 2016 5 timer siden, Ginny skrev: Nå har du sikker fått svar, men svarer nå likevel 😊 Så vidt jeg vet er det vanlig at de kvitter seg med orm etter at de har fått medisin. Er det piller eller sånn som du setter i nakken? Med pillene skulle vi gi over flere dager, med den i nakken var det én gang, og ved mer alvorlige tilfeller kunne vi sette ny etter en uke, i fall det var egg men om du er i tvil, ring dyrlegen 😊 Ja jeg ringte veterinær og kunne gi henne ny pille om en måned vi kjøper vanligvis i Sverige, men fikk resept på milbemax. Var kun 2 piller i esken og sto ikke noe særlig i bruksanvisningen heller Anonymkode: cca75...248
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Spørsmålet er om katten har spydd opp pillen. Ring veterinær og hør.. De medisinene jeg har gitt har alltid vart over flere måltider/dager. Husk å velge en pille som BÅDE tar orm og ormeegg. Det er mange piller som kun tar ormen. Anonymkode: 7fe89...1c4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er om katten har spydd opp pillen. Ring veterinær og hør.. De medisinene jeg har gitt har alltid vart over flere måltider/dager. Husk å velge en pille som BÅDE tar orm og ormeegg. Det er mange piller som kun tar ormen. Anonymkode: 7fe89...1c4 Jeg spurte om det, men hun sa bare at jeg ikke skulle gi henne mer før om en måned. Har ikke sett noe mer orm, så velger å stole på veterinæren her. Anonymkode: cca75...248
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå