Gå til innhold

Tatt for å glane på puppene.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er det mest pinlig og litt morsomt... 

Ble "tatt" i å glane på puppene til en medstudent for noen dager siden. Vi var en gjeng som hadde lunsj rundt to langbord satt sammen og vi satt mot hverandre i hver vår kortside.

Jeg var i mine egne tanker og har blikket på puppene eller i allfall i den retningen. Er ikke oppmerksom på dette før hun ser litt forskrekket på meg og dekker til puppene med en strikkejakke. Jeg blir jo da revet ut av tankene og forstår situasjonen. 

Jeg kan absolutt forstå at det var ubehagelig for henne at jeg stirret på puppene. For jeg gjorde nok det, ubevisst. Blikket mitt var nok på brystene uten at jeg så på dem om jeg kan si det. Hun var ikke utfordrende kledd, ikke noe kløft eller tettsittende klær.

Tror ikke de andre rundt bordet merket noe for det skjedde fort og diskret. Kjæresten min har ikke nevnt noe og hun satt ved siden av meg.

Som sagt er det litt flaut for meg og vil jo ikke at hun skal misforstå meg, for jeg er hverken interessert i henne eller puppene hennes. Har hatt lyst til å snakke med henne og forklare, men har latt det være da jeg tror det kanskje ikke er så big deal.

Hva mener KG-folket, hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 77004...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjøre? Ingen verdens ting. Hun ble bare glad over at du kikket på puppene hennes. Men for å opprettholde snill kysk pike-syndromet var hun forpliktet til å dekke til puppene.

Anonymkode: 1b2db...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør noe mer utav det. Du forstår jo at det var en flau og ubehagelig situasjon for henne, og det kan være vel så flaut og ubehagelig å diskutere det etterpå. 

Som dame så har jeg vært borti mange lignende situasjoner, feks så tok jeg en eldre mannlig kollega i å stirre på baken min når jeg bøyde meg ned en gang. Jeg hadde blitt skikkelig satt ut om han tok det opp med meg i ettertid. Jeg tenker at det er bare menneskelig å ha vandrende blikk noen ganger, vi liker jo å se på kropper alle og enhver. Bare vær litt mer oppmerksom på blikket ditt neste gang.

Anonymkode: e9145...58d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjøre? Ingen verdens ting. Hun ble bare glad over at du kikket på puppene hennes. Men for å opprettholde snill kysk pike-syndromet var hun forpliktet til å dekke til puppene.

Anonymkode: 1b2db...3bf

Det kan du vel ikke vite sikkert med mindre det var deg Ts så på?

Anonymkode: 391ec...f44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2016 den 13.58, AnonymBruker skrev:

For meg er det mest pinlig og litt morsomt... 

Ble "tatt" i å glane på puppene til en medstudent for noen dager siden. Vi var en gjeng som hadde lunsj rundt to langbord satt sammen og vi satt mot hverandre i hver vår kortside.

Jeg var i mine egne tanker og har blikket på puppene eller i allfall i den retningen. Er ikke oppmerksom på dette før hun ser litt forskrekket på meg og dekker til puppene med en strikkejakke. Jeg blir jo da revet ut av tankene og forstår situasjonen. 

Jeg kan absolutt forstå at det var ubehagelig for henne at jeg stirret på puppene. For jeg gjorde nok det, ubevisst. Blikket mitt var nok på brystene uten at jeg så på dem om jeg kan si det. Hun var ikke utfordrende kledd, ikke noe kløft eller tettsittende klær.

Tror ikke de andre rundt bordet merket noe for det skjedde fort og diskret. Kjæresten min har ikke nevnt noe og hun satt ved siden av meg.

Som sagt er det litt flaut for meg og vil jo ikke at hun skal misforstå meg, for jeg er hverken interessert i henne eller puppene hennes. Har hatt lyst til å snakke med henne og forklare, men har latt det være da jeg tror det kanskje ikke er så big deal.

Hva mener KG-folket, hva burde jeg gjøre?

Anonymkode: 77004...ee7

Selvfølgelig var du interessert i dem - ellers hadde du ikke stirret på dem... noe som forresten er helt greit bortsett fra du skulle gjort det på en ørliten mer diskret måte, av hensyn til eieren.

Uansett, det er ingen big deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...