AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Jeg er etablert, lite ute på farta pga samboer, jobb etc. Jeg bruker sjelden tid på å fikse meg, enten arbeidstøy eller joggebukse. Jeg går til frisør 1 gang pr år. Sminker meg kun når jeg må, somregel håret fletta. Så var jeg ute i helgen da, over 10 mnd siden sist jeg var ute. Altså det siste året har jeg gått opp 15 kg i tillegg da og ikke følt meg spesielt fin. Jeg veier nå 67 kg på 170 høyde så jeg skjønner jo hvor tynn jeg var. Men opplevde at rundt 10 dtk snudde seg etter meg. Ble forsøkt sjekka opp hele tiden egentlig. Avviste hver gang da. Jeg er til å stole på tross alt. Og jeg kjenner at det der trengte jeg. Føle meg litt fin igjen! Anonymkode: 7cbf0...d4a
Gjest Frederik Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Fint du fikk bekreftelse det er jo noe alle trenger.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 40 minutter siden, Frederik skrev: Fint du fikk bekreftelse det er jo noe alle trenger. Det er så sjeldent. Og jeg har virkelig følt meg stygg det siste året! Måttet gå opp 2 str i alt av klær og bytte ut alt i klesskapet. Anonymkode: 7cbf0...d4a
Gjest Frederik Skrevet 19. desember 2016 #4 Skrevet 19. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så sjeldent. Og jeg har virkelig følt meg stygg det siste året! Måttet gå opp 2 str i alt av klær og bytte ut alt i klesskapet. Anonymkode: 7cbf0...d4a Har godt opp i vekt sjæl etter jeg fikk samboer. Men nå fikk du i hvert fall motbevist at du er stygg. Du har jo tydeligvis draget fortsatt når du blir sjekket opp hele tiden bare menna får se deg i annet enn arbeidstøy.
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2016 #5 Skrevet 19. desember 2016 Det må være lov å skryte av seg sjøl uten å bli sablet ned av JantelovsPolitiet. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #6 Skrevet 19. desember 2016 1 time siden, Frederik skrev: Har godt opp i vekt sjæl etter jeg fikk samboer. Men nå fikk du i hvert fall motbevist at du er stygg. Du har jo tydeligvis draget fortsatt når du blir sjekket opp hele tiden bare menna får se deg i annet enn arbeidstøy. Jeg er jo bare smilende og skravlete. Som jeg er ellers også, gikk ikke inn for å prate med noen heller. Jeg gikk opp i vekt pga prevensjon. Seriøst starten av 1 mnd passet buksa og slutten av samme mnd så fikk jeg den såvidt over knærne. Jeg fikk sjokk. Skulle i familieselskap mnd etter og hadde ikke klær jeg følte meg vel i. Har grått mye over alle klærne som ikke passer og hvor mye mindre fin jeg har følt meg på grunn av det. Anonymkode: 7cbf0...d4a
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #7 Skrevet 19. desember 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Det må være lov å skryte av seg sjøl uten å bli sablet ned av JantelovsPolitiet. Nettopp det 😉 Anonymkode: 7cbf0...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå