AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #1 Skrevet 19. desember 2016 Ja, da var nettopp bursdagen min forbi og jeg ble litt skuffet over pressangen jeg fikk fra kjæresten. Jeg føler meg veldig bortskjemt og sa jo selvsakt ikke at jeg ble skuffet. Men jeg må bare få det ut et sted; jeg fikk noen bilder av oss og litt godteri (som han attpåtil spiste opp) i bursdagspressang fra ham. Ja, jeg er skuffet. Noen andre som har ting dere blir skuffet over som dere kanskje ikke er så stolt av selv? Anonymkode: 5575b...7f3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2016 #2 Skrevet 19. desember 2016 Skjønner godt du ble skuffa! Mest av godteriet, - siden det virket som det var mest som en gave til ham selv. Bildene kan jo ha vært en fin gest, men kanskje ikke helt det du ønsket deg? Jeg har bursdag noen måneder før jul. Søsteren min sier gjerne at jeg skal heller få en ekstra fin julegave- noen ganger får jeg ikke det engang. Greit nok det, men da hadde hun ikke trengt å si noe. Eller så blir jeg skuffet når jeg får noe jeg har sagt jeg absolutt ikke ønsker meg, for det er ikke plass. Gaver som bare skaper stress. Vi har særlig ei i familien som gir det hun vil at folk skal ha, selv om jeg sier ifra når det er ting jeg vet ikke blir satt pris på, så hun får mulighet til å gi noe som faktisk blir brukt. Så sier hun at det er det de får.. Type gi CD-er til noen som bare hører musikk på nett, klær som ikke passer og ikke kan byttes. "Voksne" gaver til barn. Blir ganske flau over tankegangen min, for det er jo bare små bagateller. Det finnes så mange viktigere ting i verden.. Er vel litt det også at jeg legger mye energi og tanke i det å finne fine gaver til venner og familie. Prøver å minne meg selv på at det å gi har en verdi i seg selv. Anonymkode: a3ee1...8a5
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 19. desember 2016 #3 Skrevet 19. desember 2016 Jeg blir aldri skuffet siden jeg har ingen forventinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå