Gå til innhold

Gjerde/grind til hund. Hvor kan det kjøpes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle kjøpt en grind/gjerde som kan stenge av deler av stuen når jeg er på jobb / natten. 

Har sett litt på nettet, men vanskelig å finne noe som passer. Jeg tenker mer på et gjerde som kan dras ut slik at det kan gå fra vegg til vegg, ikke en "firkant". 

Ønsker helst å få kjøpt i dag, så nettbutikk er ikke så aktuelt. Har du noen tips hvor jeg kan finne et slikt gjerde? Trenger ikke være et gjerde/grind som er beregnet på hund, men det må passe til innendørs bruk. Bor i Bergen. 

Anonymkode: 63058...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med en babybutikk? Vi har en som er beregnet til å ha foran peisen for å dele av stua. Vi bestilte på nettbutikk men det finnes sikkert i vanlige butikker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på plantasjen er veldig fine til det formålet, og du kan kjøpe flere pakker for å avgrense større områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår på felleskjøpet! Bra kvalitet og utrolig mye billigere enn akkurat samme grind hos barnebutikker eller biltema :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Bacon2015 skrev:

Vi kjøpte vår på felleskjøpet! Bra kvalitet og utrolig mye billigere enn akkurat samme grind hos barnebutikker eller biltema :) 

Grinder på Biltema koster 99,- for 4. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ArtyFarty skrev:

Grinder på Biltema koster 99,- for 4. 

Å da har det gått ned siden vi fikk vår lille valp for to år siden! :) 

Beklager det - godt det er noen som er oppdaterte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...