Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å drømme så mange merkelige/morsomme ting i det siste! Er jeg alene om dette? sikkert ikke :ler:

I natt drømte jeg at jeg ikke kunne kontrollere underkjeven, så den ramla ned hele veien. Følte meg så teit med konstant hakeslepp!

Og i lys av "ja til nei til Rosiner-kampanjen" vi har her, så drømte jeg at jeg fant rosinen i grøten, ikke mandelen, men ROSINEN! hihi! jeg ble kjempefornøyd fordi jeg finn marsipangrisen!

Hva med dere? noen morsomme drømmer på lager?

Skrevet

Drømte at jeg ødela bunaden til svigerfar, og han ble kjempesur, og jeg ble lite populær i den familien...

Men han har ikke bunad i det virkelige liv, så jeg vet ikke hva det betydde :ler:

Skrevet

Jeg drømte at Bill Clinton var død.

Også var han begravet inni ett rom langt under jorda.

Gikk rundt i masse ganger for å komme til han.

Og der lå han på røde silkelaken.

Når jeg var der nede for å besøke Bill Clinton så fikk jeg på en eller annen måte skjønne at det var Hillary som hadde drept han.

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg drømte om han :ler:

Skrevet

drømte at jeg var flink og ikke røyka hasj før eksamen.

og at jeg mista aromessence-flaska i gulvet så den knuste.

det spooky med det var at da jeg sto på badet i morges mista jeg faktisk den aromessence-flaska i gulvet. men den knuste ikke...

Gjest lilletroll
Skrevet

I natt drømte jeg at Lilleulv konfronterte meg med at hun vet hvem jeg er IRL :ler:

Skrevet

:ler::ler:

Så masse morsomt dokke drømme!

Særlig den med rosin i grauten :hoho:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Jeg drömte at kjärsten min kom hjem fra reise og hadde kjöpt nye joggesko til meg. Alt var fint og jeg elsket skoene :-) , men plutselig möter vi eksen hans *grr*, og han ber meg om å ta av skoene fordi de egentlig var til henne. Så innrömmer han at han egentlig ikke hadde kjöpt noe til meg,... bare at det var litt dumt å komme hjem uten noe... Og de skoene hadde HUN önsket seg lenge!!! :tunge1:

Kanskje ikke så vanskelig å tyde denne drömmen...! Det endte iallefall opp med at jeg tok den ene skoen og slo han med den... Og var så forbanna :roll: .

Så våkna jeg opp og bare måtte fortelle han det, det värste var at han hadde drömt at jeg var sur på han :o

ja ja, hvem vet

:ler:

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg drømte at jeg kranglet noe avsindig med samboeren min.. Han bare lo av meg eller gikk sin vei..

Vi var på ett merkelig sted, med masse leger og psykologer, vinter og IS kaldt. Samboeren lurte seg unna på besøk til noen (fotomodell?) damer. Jeg gikk og lette og lette. Da jeg fant han så var jeg så sint! Jeg slo og sparket -alt for å få han til å reagere, men han sa ingenting! Også gikk han igjenn...

:( Jeg vet hva den drømmen betyr allefall...

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg var med på et prøveprosjekt der det skulle måles hvor høye bølger det egentlig ble da Titanic sank :)

Så det var bygd en titanic kopi og der var vi. Levende musikk og greier.

Endel hadde betalt 250,- for å være med, men ikke jeg. Så da rett før Titanic skulle synke fikk alle de som hadde betalt komme over i en annen båt, vi andre måtte bli og da var det for sent og betale.

Så jeg og et par til kasta oss i vannet og svømte som bare det til land. Rakk det. Så var det bare å finne trapper og løpe oppover i byen så bølgene ikke skulle slå inn på land og ta oss med uti vannet igjen. Har aldri løpt så mye trapper før. Våkna opp ganske stressa.

Vi så fra toppen av trappa de høye bølgene. Sinnsyke var de, men vi klarte oss :)

Ahh... Fantasien er så livlig at det er stadig noe sprø drømmer ute og går.

Skrevet

Min er så x-rated at jeg klokelig holder kjeft.... :ler:

Skrevet

Om gradering 8)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Drømmer hva er det??

Drømmer aldri gode drømmer jeg,har bare mareritt..

men noen må ha det også :(

Skrevet

Vanligvis så husker jeg ikke hva jeg drømmer - husker bare de hvor folk jeg kjenner inngår. Natt til igår drømte jeg at en av mannens kollegaer fant seg en ung kjæreste - en studine på rett over 20 år :ler: (han er snart 50)

En annen drøm jeg hadde for en tid siden var at jeg innledet et seksuelt forhold til saksbehandleren min i banken :ler:

Skrevet

Jeg drømte at jeg mistet hår, og samlet på store hårballer under vasken på kjøkkenet. På de gamleste hadde roten begynt å rotne og bli til larver,..

Så drømte jeg at en venninne kjøpte en stor, rar vase som jeg også ville ha.

Skrevet

Drømte meg gjennom pensum til historieprøven min. :o

Skrevet

Jeg drømte om filmen waterworld kombinert med spillet silent hill. Det ble så skummelt at jeg våknet livredd, hørrrmmf waterworld er jo ikke skummel den er jo kul!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg drømte myyyye rart for jeg sov litt frempå og da husker man alle drømmene!!

Jeg syklet langs en skogvei, langs en elv, og nede langs elven på den andre siden var det masse folk, de trente til å bli politi. En som syklet rundt med en svær kasse bakpå, og den var radiosender, og nede i elven (nesten under vann) i et hemmelig rom satt en kollega og prøvde å lytte til radiobølgene som en skurk ville gjort (tror jeg må slutte å lese donaldpocket på sengen..), og så kom en tredje politimann under trening som skulle finne han som satt og gjemte seg i elven.

Og da pratet jeg med tanten min om mareritt, og det var så rart, for begge to så en snøstorm når det tordnet. (?!?!?!).

Og så pratet jeg med nevøen min, som er 10mnd (og som i virkeligheten har lært å si ja), og han kunne plutselig si en hel drøss, som "jeg bor nede ved sjøen, tante!". Ble skikkelig paff da ja, men søsteren min bare nikket og smilte og sa han var spesiell...

Og så var jeg i byen, en by som lignet VELDIG på byen i Need For Speed - Underground 2 (playstationspill som jeg spilte før jeg gikk og la meg..), og der skulle jeg gjemme meg fra en psyko dame som skulle ha alle til å tenke på en viss måte, sånn positiv hjernevasking, men jeg gjennomskuet henne, og innså plutselig at hun selv var offer for sånn tenking som hun ville hjelpe alle til å slutte med, og når jeg sa det så ble hun helt sprø så jeg fikk hesten hennes. (?!?!!?!??!?!!!)

Og så tordnet det noe helt sinnsykt, sånn at husene sprakk, vinduer knuste..det var helt jævlig.

Hehe, tror jeg må slutte å sove frampå også, jeg!!!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Og ja, og så gikk jeg på et jorde med masse fugler på, og et par ugler, og så plutselig ble jeg en dritsvær rovfugl som angrep uglene, med klørne rett i ryggen på dem!!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

At jeg var gravid...igjen! Også stressa jeg veldig fordi jeg fortsatte å spise p-pillene enda jeg visste at jeg var gravid :o

Gjest Ninakanin
Skrevet

Mamma gjorde det med meg, og jeg er heeelt i orden :) Bortsett fra..nei vent nå litt..nei det er kanskje ikke så heldig allikevel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...