Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes ikke upassende. Et barn kan aldri få nok kjærlighet. Synes heller det er merkelig om man synes det er upassende. Kysser stadig jenta mi på 4 på munnen, og hun på meg. Utrolig koselig.

• Liker 9
Skrevet

Og hvorfor ikke det?

Synes det er mer upassende med de som klarer å blande inn sex i kjærligheten mellom mor og barn.

• Liker 15
Skrevet

Æsj, ekkelt.

Anonymkode: c78bb...1d7

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes det er unaturlig å synes det der er upassende. Det er morskjærlighet. 

kjærestebilde? Virkelig? 

• Liker 4
Skrevet

Det fins andre måter å vise barnet sitt kjærlighet.

Anonymkode: 1ef9d...7b7

• Liker 4
Skrevet

For meg fremstår det ganske sært å kysse barnet sitt på munnen, enda særere å legge ut skrytebilde av det på nettet, men hver sin lyst. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hvorfor. Må. Alt. Seksualiseres?????

Ærlig talt jeg kysser lillesøstera mi flere ganger hver dag og det er ikke sjeldent vi treffer hverandre på munnen. Jeg elsker henne kjempe høyt og kunne ikke sett for meg familien uten henne. Er da ikke nødvendig å se seksuelt på forholdet vi har til hverandre? 

Syns denne debatten er for dum. Barn vet ikke hva seksualisering er før vi eldre lærer dem det. Barn skjønner ikke at det "bare er kjærester" som skal kysse, med mindre vi forteller det.  Lillesøstera mi og bestevenninna hennes nusset hverandre på munn hele tiden, fordi de er så utrolig glad i hverandre. De er 5 år, tror du de ser på det som noe seksuelt? Barn ser på kyssing som et tegn på kjærlighet og ikke noe annet med mindre vi lærer dem det. Nå har de lært at det bare er kjærester som skal kysse hverandre, så de har sluttet å nusse på munn, det syns jeg faktisk er trist. De så på kyssing som uskyldig frem til de ble fortalt at bare kjærester kysser på munn...

Endret av Spiteful
  • Liker 10
Skrevet

Hadde dere sett like naturlig på det om det var far og datter? Svar ærlig

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo noe helt annet vet du.

Anonymkode: d6d36...7dd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, fordi det ER helt naturlig.

Anonymkode: 7f0de...885

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA! 

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært myyye mer debatt hvis det var far og datter.

Anonymkode: 578dd...93a

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært myyye mer debatt hvis det var far og datter.

Anonymkode: 578dd...93a

Det tror jeg og da hadde helt sikkert pedofil blitt brakt fram

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, ekkelt.

Anonymkode: c78bb...1d7

Enig. TS' seksualisering av barn er avskyelig.

• Liker 4
Skrevet

Leppene er en erogen sone som setter i sving hormoner for å få oss mennesker til å tenne. Det gir selvfølgelig mer enn tenning, men pga at det også gir tenning, er det fullstendig upassende å kysse et barn på munn.
Det handler også å lære barna om intimgrenser, grenser for egen kropp osv. 

Så i mine øyne er kyss på munn seksualisert. Derfor er det meget ubehagelig å se en voksen kysse et barn på munn. Ikke fordi jeg seksualiserer barnet, men fordi handlingen (kyss på munn) øker hormonnivåene i kroppen våres. Google det.

Anonymkode: c5d21...f05

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg kysser på ungen min hele tiden, men ikke på munnen - det er for meg en handling forbeholdt voksne.

Endret av Tash
  • Liker 4
Skrevet

Jeg kjenner iallefall ingen foreldre / barn som kysser hverandre rett på leppene. 

Ingen søsken heller. Selvfølgelig er det klem, klapp på skulderen og så videre. 

Men aldri noen kyss, rett på munnen. :P

Anonymkode: 7979a...b30

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns ikke noe om å kysse (eller nusse som mange krever å kalle det) barna sine på munnen. Merkelig hvis man ikke klarer å gi barnet nok kjærlighet, nærhet og trygghet på andre måter. Å kysse barn på munnen er for å dekke mor og fars behov, ikke barnets. 

Jeg forstår også at folk reagerer på bilde du viser til ettersom det ikke ser ut som en "nuss" men nesten som et kjærestebilde det de trykker seg inntil hverandre. Jeg får mer glede og kjærlighet ut av to smilende ansikter enn et "klinebilde". 

Anonymkode: 1f1e6...36e

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leppene er en erogen sone som setter i sving hormoner for å få oss mennesker til å tenne. Det gir selvfølgelig mer enn tenning, men pga at det også gir tenning, er det fullstendig upassende å kysse et barn på munn.
Det handler også å lære barna om intimgrenser, grenser for egen kropp osv. 

Så i mine øyne er kyss på munn seksualisert. Derfor er det meget ubehagelig å se en voksen kysse et barn på munn. Ikke fordi jeg seksualiserer barnet, men fordi handlingen (kyss på munn) øker hormonnivåene i kroppen våres. Google det.

Anonymkode: c5d21...f05

Helt enig med deg!

Kyssing ER forbundet med det seksuelle. De som ikke forstår det må lese litt forsking. Det er ikke snakk om at vi opplever det sånn, men opprinnelsen bak å kysse er for å øke hormonnivåene. Dere som kysser barna deres på munnen, gjør dere det med alle andre dere også er glad i? I så fall, hvorfor ikke? 

Anonymkode: 1f1e6...36e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...